Gjest Nerdejente Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er interessert i en gutt jeg kjenner. Vi har noen felles venner og går på skole sammen (stor høyskole og forskjellige klasser). Vi ser ikke så veldig mye til hverandre. Men i helga var vi på fest sammen (felles venner). Vi småprate hele kvelden, dansa og var oppe til kl 6! Det var skikkelig hyggelig. Men jeg er usikker på om han er interessert i meg. På én side så var ha sammen meg med mange timer den natta, men på en annen side så er han skikkelig hyggelig mot alle. Han er en skikkelig nerd, men alikvel sosial. Sånn rar og klomsete og elsker film og dataspill. Jeg føler at vi har skikkelig masse felsses interesser (jeg er en blid nerdejente). Jeg vil gjerne at han skal se hvor like vi er og at han skal like meg. Hvordan skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvordan skal jeg gå fram? Foreslå at dere finner på noe sammen en dag! Lenke til kommentar
kans Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Spør han over på en film! Hvis han elsker film har han sikkert en klassiker som han alltids kunne tenke seg og se en gang til. Da kan du også arrangere filmkveld med et par klassikere kanskje noe mat? sånn med et par av dere felles venner ( men pass på at ingen av de har interesse ovenfor han/deg) Hvis dere snakket sammen store deler av natta så er det jo en sjanse for at han har en interesse i deg og =) I mine øyne så er det hvertfall forskjell på å være snill og snakke,danse med en person store deler av en kveld 1 Lenke til kommentar
Gjest Nerdejente Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vil gjerne finne på noe med ham! Jeg er litt usikker på å ha med vennene. Enten må jeg liksom be med alle eller ingen. Og hvis jeg ber med alle så er det noen av dem som ikke like han og noen som liker meg litt for godt. Jeg har ikke TV for tida, ellers hørtes filmkveld supert ut! Kom gjerne med flere forslag til ting å gjøre sammen! Er det forresten teit å be ham med på noe? Eller ødeleggende eller dumt eller noe sånt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det forresten teit å be ham med på noe? Eller ødeleggende eller dumt eller noe sånt? Hvorfor skulle det være teit? Hvis han liker deg, blir han bare glad og "lettet" hvis du spør om dere skal finne på noe. Lenke til kommentar
Gjest Nerdejente Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er bare usikker. Hvis han liker meg så er det jo greit, men om han ikke liker meg... Jeg skal prøve neste gang det bare er meg og ham. Men er hva slags opplegg som helst ok eller burde jeg finne på noe speielt? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Forstår ikke helt hvorfor folk må gjøre ting så vanskelig, begynn smått med å spørre om han har lyst å se en film(kino) som en annen nevnte og ta det derfra og ville ikke tatt med hele vennegjengen, kan vel tolkes at du bare vil være venn med han eller noe slikt. Og du vil vel være noe mer enn det om jeg forstod det rett? Det er alltid en mulighet at du vil få et negativt svar men det er en sjangse man må ta i livet. Lenke til kommentar
Gjest Nerdejente Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Forstår ikke helt hvorfor folk må gjøre ting så vanskelig, begynn smått med å spørre om han har lyst å se en film(kino) som en annen nevnte og ta det derfra og ville ikke tatt med hele vennegjengen, kan vel tolkes at du bare vil være venn med han eller noe slikt. Og du vil vel være noe mer enn det om jeg forstod det rett? Det er alltid en mulighet at du vil få et negativt svar men det er en sjangse man må ta i livet. Ja, jeg er interessert i noe mer. Jeg synes det virker som han liker meg, men jeg synes det er så vanskelig om han liker meg som venn eller muligens noe mer :/ Lenke til kommentar
Gjest Nerdejente Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Burde man spørre face to face, eller på melding? Om face to face: "tilfeldig" at jeg møter på han i gangen, eller at jeg oppsøker ham eller neste gang vi sees? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Burde man spørre face to face, eller på melding? Om face to face: "tilfeldig" at jeg møter på han i gangen, eller at jeg oppsøker ham eller neste gang vi sees? Det er mye bedre å ta det face to face enn å sende en melding, spesielt hvis dere ikke har hatt så mye kontakt fra før. Du kan godt ta deg i gangen hvis dere møtes tilfeldig, men ikke dropp det hvis dere ikke møtes. Da oppsøker du ham! Lenke til kommentar
Gjest Nerdejente Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ok, skal prøve å møte ham tilfeldig i nærmeste framtid i så fall :-) Om han er med noen andre, burde jeg vente til han er alene eller bare kjøre på? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel, det er kanskje best å vente til han er alene. Hvis han ikke har lyst til å bli med ut, kan det hende han syns det er "flaut" å si nei foran kompiser. Eller omvendt: "flaut" å si ja foran kompiser. Lenke til kommentar
Gjest Nerdejente Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel, det er kanskje best å vente til han er alene. Hvis han ikke har lyst til å bli med ut, kan det hende han syns det er "flaut" å si nei foran kompiser. Eller omvendt: "flaut" å si ja foran kompiser. Ok! Flott å vite. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå