Gå til innhold

Nye høytalere til PC med god bass, trenger tips!


Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg skal bytte ut mine nåværende høytalere med noen nye, og er ikke helt sikker på hva jeg skal velge. Jeg har sett litt på Logitech Z-2300(?), og et par andre 2.1 høytalere som har en litt mindre prislapp, hehe:) Er det noen som har noen erfaringer med disse eller noen andre som passer til mine krav:

-God bass

-God lyd som høres klart i hele gutterommet

-En prislapp som ikke går mye over 1000kr, gjerne fortell meg om gode utenlandske butikker som jeg kan spare på å bestille ifra.

 

Takk for svar på forhånd!

 

P.S.: Jeg har også sett litt på Logitech Z-5500, men syns prisen er litt drøy i Norge. Noen som har bestilt disse fra utlandet eller evt. vet om noen som selger brukt?

-Zoxom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech X-230, hvis de fremdeles er å få kjøpt - billige (300kr) og med relativt god og fyldig lyd, særlig prisen tatt i betraktning. 2.1 sett. Men lyden taper seg hvis man spiller veldig høyt, det er ikke et sett høyttalere man bruker for å fylle et rom med god, høy lyd. Men sitter du foran dataskjermen duger de.

Lenke til kommentar

takk for all forslag! jeg har hatt X-540 før og har vært veldig fornøyd, men vil ta steget til noe enda drøyere! Fant Z-5500 for 2200kr, så tror jeg slår til på det :) Soundsticks II har jeg også sett på før, men det var i forbindelse med en iMac, bra match på design! Har aldri prøvd Z-230 eller creative 2.1 i trigue 3220, men jeg tenker å bruke litt mere på høytalere enn prisen på disse :) Ble så fristet da jeg så unboxing av Z-5500!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...