elias_ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Heisann! Jeg bestilte iphone 4g den 20.september. Jeg lurer bare på om det går å få fortgang med den sendelsen? Jeg vet at det står at den sendes ut 3 uker etter Men lest at noen har fått den raskere! Står at den skal bli sendt den 11.okt, bare en uke igjen da :!: Også kommer den frem 18.okt ca. Men lurer på om det er noen her som har erfaringer med apple store? Takk for svar! Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vet ikke hvordan det er med apple store, men har du ett mini-sim kort? Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja, fikk ordnet det med talkmore. Ringte de og jeg fikk det faktisk gratis! Her er link til sia : https://www.talkmore.no/microsim.html Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vet ikke hvordan det er med apple store, men har du ett mini-sim kort? Micro-sim mener du vel. Mini er det som er "vanlig" i dag.. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Stemmer. Jeg var ikke helt sikker på hva det het. Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 jepp! fikk ordnet med micro-sim til iphone 4 Fikk beholde det gamle abb og der er jo et pluss! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lurer på om jeg skal bestille en selv jeg, eller lønner det seg kanskje å kjøpe abonomment? Har ikke så mye peiling. Men når du først får mobilen, kan du komme med en konklusjon om mobilen? Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hei jeg betillte fra Apple store 16 sept. Fikk den 15 okt. 3 dager etter estimert dato. Er fornøyd nå Endret 16. oktober 2010 av hannemor Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 jepp! fikk ordnet med micro-sim til iphone 4 Fikk beholde det gamle abb og der er jo et pluss! Din drømmekunde. Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 jepp! fikk ordnet med micro-sim til iphone 4 Fikk beholde det gamle abb og der er jo et pluss! Din drømmekunde. 10hi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå