konduktans Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkte litt på det her om dagen. Om en endrer bakdekselet på 3GS, og installerer iOS4, så er det "nesten" en iPhone 4. Er det noen som har sett et sådant kit? Ville blitt overrasket om det ikke finnes!(forretningsidé! ) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå må vel både forsiden (skjermen) og baksiden byttes for at en iPhone 3G(S) skal ligne på en iPhone 4. Teknisk sett er det nok mulig på en eller annen måte, men jeg hadde ikke satset på det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 For ordens skyld har jeg _ikke_ iphone. Men er bare nysgjerrig. De er ganske like! Om en endrer rammen på skjermen og bakdekselet, tror jeg at en kan få den veldig lik! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det går i samme gata som å sette på V8-merker på Skoda Fabiaen sin.. Det er bare teit. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Apporopos det, jeg har en kompis som limte V6 bak på dieselgolfen sin Men hvorvidt det er teit er jo egentlig irrelevant. 3GS ser ikke ut. 4G er pen. Hvorfor ikke gjøre 3GS pen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå