Notelitten Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg fjernet ikke soppen i gårkveld, nå har den fått en 5 cm stilk! Fyttirakkern så fort den vokser! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Få den vekk fort som fy! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Få den vekk fort som fy! Kan den bare plukkes rett opp da? Er litt redd for at den skal fortsette å formere seg når den er fjernet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Få den vekk fort som fy! Kan den bare plukkes rett opp da? Er litt redd for at den skal fortsette å formere seg når den er fjernet. Ville kanskje prøvd å flytte plantene til en annen potte med ren jord. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Få den vekk fort som fy! Kan den bare plukkes rett opp da? Er litt redd for at den skal fortsette å formere seg når den er fjernet. Ville kanskje prøvd å flytte plantene til en annen potte med ren jord. De er jo såpass små at jeg muligens vil drepe dem om jeg flytter dem. de burde vell forsåvidt være 3-4x større før jeg tør å flytte dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg hadde hvertfall byttet ut jorda i umiddelbar nærhet av soppen. Prøv å ha litt lavere fuktighet i jorda forresten. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg hadde hvertfall byttet ut jorda i umiddelbar nærhet av soppen. Prøv å ha litt lavere fuktighet i jorda forresten. Da prøver jeg det, takker. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg satte kameraet mitt til å ta en time-lapse av den over natten, skal si jeg fikk sjokk! PS; soppen er nå fjernet! http://www.youtube.com/watch?v=AITwaby91xc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Stilig. Hvor lenge er det mellom hvert bilde? Og hva slags kamera brukte du egentlig? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Nikon D 5000. 2 minutter intervaller Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Men hvordan går det med farmen din;P? Jeg syntes det høres sykt kult ut Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg satte kameraet mitt til å ta en time-lapse av den over natten, skal si jeg fikk sjokk! PS; soppen er nå fjernet! http://www.youtube.com/watch?v=AITwaby91xc hahaa drit coolt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fy faen dette er et tøft prosjekt. Har meget lyst til å starte opp noe lignende selv. Gleder meg til å følge med på dette. Lenke til kommentar
Tobacco Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan går det? Husker når jeg gjorde dette i vår, gikk fint frem til den størrelsen dine har nå, men så virket det som alle bare ikke gadd å vokse mer Og jorda så litt fuktig ut ja... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Overvanning og overgjødsling er typiske noob-feil Lenke til kommentar
Tobacco Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tror det var litt omvendt med meg, litt lite vann til tider, og gjødsla plantene en gang, med veldig lite gjødsel... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 We need more updates please! 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Åssen går det med prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå