grovetussen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Siden radioresepsjonen skal begynne på TV i oktober har jeg nettopp gått til anskaffelse av en riksTV sak (med altmulig av kanaler, Nrk1,2,3 TV2, TV2zebra, TVN, TV3, Tv4, FEM, svt, national geographic, discovery, og diverse annet). Jeg har ikke hatt TV på 4-5 år så er helt ute på det som går... Så til spørsmålet, går det noe som er gøy å se på? Hva kan dere anbefale? TV-serier som går i usa ser jeg før de kommer, og så kjøper de som er gode på bluray, men er det noen gode norske/nordiske serier eller programmer? Jeg kan ikke fordra realityserier, så det er fullstendig uaktuelt. Er for øvrig cirka 27 år og liker å lære ting, f.eks historieprogram, dokumentarer og natur/reiseprogrammer og forskjellige serier.. Endret 6. oktober 2010 av grovetussen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er mye interessant på Discovery om du siler bort alle de dårlige programmene. Jeg liker Time Warp, men det er dessverre sjelden jeg rekker å se det eller husker på det. Det er en serie om tømmerhoggere jeg liker, men husker ikke i farten hva den heter eller når den går. Ellers har The Event begynt på SVT1. Den går også i USA, men det har bare kommet tre episoder så langt (siste kom i dag, faktisk.) SVT1 er ikke langt bak. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 TVNorge har jo mange morsomme serier som Wipeout, hvem kan slå ... og mange fler. Discovery channel har mange bra programmer som "Man vs Wild", et program du ikke kan gå glipp av altså. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Prøv Dag på TV2 torsdag klokka 21:40. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Og Golden Goal, selvsagt. Og jeg liker ikke sport engang. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hotel Cæsar- Et hjem for oss, et hjem for deg. Går på TV2 hver kveld klokka 19:30. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Dag så ikke så dumt ut, det skal jeg prøve å få med meg Og til dere andre som troller med Bordell Caesar og wipeout og annet møl, skjerpings? 2 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Torsdag kveld fra nydalen er også ganske bra, TV2 har en liten "gullrekke" her, med Dag og Torsdag kveld fra nydalen etter hverandre på torsdager. Kan forøvrig nevne at du neppe blir å angre angående investeringen for å se RR på TV. Så den første piloten av programmet live og det blir garantert morsomt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Torsdagkveld Fra Nydalen gangske bra? Hva søren har du røyka? I want some. 4 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Dag var veldig underholdende gadd ikke se TKFN. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Dag var greit ja, selv om serien "blåkopierer" av noen amerikanske komiserier med svart humor i seg. Alikevel bedre enn å Torsdagskveld fra Nydalen. Å egentlig det beste norske humorprogrammet som går om dagen, hvertfall til RR starter. At noen faktisk liker dette mølet fra Nydalen er for meg uforstårlig, og jeg er i familie med en av "komikerne" på showet. Se heller på Saturday Night Live på Viasat 4. Det er ingenting gøy med gjestesprogramledere som Jan Thomas, Jens Stoltenberg, Kåre Villoch, Frank Årebråt, Magda Fra Bonderomantikk, Kjell fra Robinson, eller en eller annen avdanka fotballspiller som jobber i NRK. Se heller SNL hvor man har gjesteprogramledere som Jon Hamm(Fra Mad Men), Bryan Cranston(fra Breaking Bad), John Malkovich, Zach Galifianakis, Hugh Laurie, Joseph Gordon-Levitt, Neil Patrick Harris eller andre det faktisk er mulig å le av. Ikke gråte av som på Nydalen. Endret 8. oktober 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 "Der ingen skulle tru at nokon kunne bo" på nrk. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvilke serier er det Dag blåkopierer? Disse må jeg få sett... Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 "Bjarte dør 2026" må være noe av bedre jeg har sett av RR på TV. Hilarious! Lenke til kommentar
......... Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Radioresepsjonen på tv, Storbynatt, Nytt På Nytt, Popp & Råkk, Torsdag Kveld Fra Nydalen og Senkveld med Thomas og Harald. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Slutt med TKFN da. Er ikke sunt. Men denne uka starter Conan på TVN MAX, nye programmet til Conan O`Brian. Showet er garantert en av de beste talkshow`ene i statene, isåfall er han garantert en av de beste talkshow-vertene i statene. Lenke til kommentar
......... Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Torsdag Kveld Fra Nydalen er morsomt og underholdene å se på. Det er noe som fungerer dårlig, men en god del av det er bra! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Torsdag Kveld Fra Nydalen er morsomt og underholdene å se på. Det er noe som fungerer dårlig, men en god del av det er bra! Nei, det er det ikke. Og ja, jeg er fullt klar over at dette har med smak og behag å gjøre. Men enkelte ting må bare konstateres som fakta (f.eks. at gothere er spesielle mennesker, selv om de synes de er ålreit), og Torsdag Kveld fra Nydalen er generelt bare kleint. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Torsdag kveld fra nydalen er noe av det flaueste jeg har sett på TV. Påpp og Råkk skal jeg ikke se, for jeg hater Erlend og Steinjo, de har utelukkende produsert dritt på både tv og radio. Senkveld er også ganske kjedelig. Radioresepsjonen er artig dog Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bartenderskolen er helt fantastisk. Utrolig lav snitt-iq på gjengen der, gjør at serien er veldig fornøyelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå