Erling E. Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Xbox-en sliter. I hvertfall hvis vi skal legge vår tillit til markedsanalytikere og konsollguruer. Det har lenge vært en felles enighet blant både spillere og forretningsfolk, at Microsofts spillkonsoll har for få eksklusive titler. Actionspillet Brute Force kan virke som det neste Halo, men lever det opp til sin populære Xbox-bror? Les hele omtalen Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ikke mye å si på det, annet enn at det med medisinutstyret var feil. Alle lagmedlemmene deler ting som medisin, granater og miner. Liten bagatell, men dog, utgjør en forskjell. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Ikke mye å si på det, annet enn at det med medisinutstyret var feil. Alle lagmedlemmene deler ting som medisin, granater og miner. Dette stemmer ærlig talt ikke overens hos meg. Det var et klart irritasjonsmoment at det ikke var sånn. Flere ganger satt Tex med alle medipack-ene (fordi han oftest er i teten og snapper opp alle), mens stakkars Brutus ikke kunne bruke noen. Jeg prøvde både manualen og hjelpemidlene i spillet, men fant ingen måte å dele medipack-ene blant medlemmene, eller legge dem ned på bakken. Jeg bruker den sorte knappen for å benytte meg av medipacks, bruker du en eller annen tastekombinasjon for å bruke de andres? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Dette stemmer ærlig talt ikke overens hos meg. Det var et klart irritasjonsmoment at det ikke var sånn. Flere ganger satt Tex med alle medipack-ene (fordi han oftest er i teten og snapper opp alle), mens stakkars Brutus ikke kunne bruke noen. Jeg prøvde både manualen og hjelpemidlene i spillet, men fant ingen måte å dele medipack-ene blant medlemmene, eller legge dem ned på bakken. Jeg bruker den sorte knappen for å benytte meg av medipacks, bruker du en eller annen tastekombinasjon for å bruke de andres? Jeg vet ikke hvor du har denne informasjonen i fra, men alle deler samme utstyr. Bare dobbelsjekk det når du spiller. Det eneste er når med ting som er spesifikke (eks. PowerBladen til Hawk...) Athelas Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Forklar meg da hvorfor jeg får meldingen "No medikits" når jeg spiller en karakter, mens en annen karakter kan bruke dem? Har dere noen andre innstillinger? Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hmm, vanskelig å si. Har det samme både på deatchmatch og campaign. Er ikke en preview-release du har? eller kanskje det faktum at jeg spiller på standard vanskelighetsgrad eller-hva-det-nå-heter i campaign? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Hmm, vanskelig å si. Har det samme både på deatchmatch og campaign. Er ikke en preview-release du har? eller kanskje det faktum at jeg spiller på standard vanskelighetsgrad eller-hva-det-nå-heter i campaign? Hmm. Nei, jeg har retail. Og jeg spiller også på standard. Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Oi steike det var raskt svar. Hmm, nei da vet jeg ikke. Burde jo være delt inventory. Sånn at hvis alle utenom en av mine folk dauer, har jeg fremdeles tingene de hadde på seg, dvs. delt. Jeg spiller på en av de ferdige profilene, INVERT faktisk. Har du lagd en egen profil som kanskje vrir på dette? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Fin anmeldelse, skuffende spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg