ole_marius Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sitter nå dypt inne i forkurs for ingeniør med en groteskt dårlig fysikkbok og ikke den beste fysikklæreren. Er derfor på søken etter en fysikk bok som kan tette hullene jeg som smått begynner å få. Så, forslag på gode fysikkbøker beregnet på selvstudium? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvilken bok er det det er snakk om? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Fysikk 1 Edit: Tenker du på den jeg har nå? Endret 5. oktober 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja, hvilken bok er det du ikke er fornøyd med? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Edel og Viggo Storelmo fysikk forkurs Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fysikk 1 sier du? Da har du iallefall ERGO som jeg bruker. Jeg syntes den forklarer ganske bra og har mange eksempler i tillegg til en god mengde oppgaver. Du kan også bestille tilhørende oppgavebok dersom du får for få oppgaver. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ERGO studie- og oppgavebok er en god kombinasjon som er enkel å forstå. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fysikk 1 sier du? Da har du iallefall ERGO som jeg bruker. Jeg syntes den forklarer ganske bra og har mange eksempler i tillegg til en god mengde oppgaver. Du kan også bestille tilhørende oppgavebok dersom du får for få oppgaver. Vi vil jo ikkje at nokon kjøper seg bok på feil målform, så det er kanskje verdt å peika ut at du (ved eit uhell?) linka til den nynorske læreboka. Bokmålversjonen er her. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Aasen forby om ekle bokmålsbrukere skulle få fatt i en del av den kjære nynorsken deres. Endret 5. oktober 2010 av Pingas Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Har bedt en kjenning av meg som går på videregående å låne boken ergo i hans navn. For håpe at fysikken blir åpenbart for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå