Pethol Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi trenger å få svar på hva som er mest brukt av kortholder og lommebok i dagens samfunn. Så vennligst svar på om du bruker kortholder eller lommebok? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Kortholder. http://www.exentri.no/Bedriftsprofilering.aspx Lag poll Endret 5. oktober 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kortholder. Fordi jeg bruker kun har med meg kort og sedler.. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lommebok Får ikke plass til nok i kortholder. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kortholder, mynter kan jeg ha liggende løst i lomma. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ville oppretta en poll her. Tråden kommer ingen vei med å ha postbasert 'avstemming'. Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ville oppretta en poll her. Tråden kommer ingen vei med å ha postbasert 'avstemming'. Helt enig. Ellers, kortholder her. Gikk over til kortholder fra lommebok for en måneds tid siden, kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ingen som bruker begge deler? Jeg har både kortholder og lommebok, bruker begge to, alt etter hva jeg skal ha med... Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 vurderer å prøve kortholder, men vet ikke hvor jeg kjøper det Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ingen som bruker begge deler? Jeg har både kortholder og lommebok, bruker begge to, alt etter hva jeg skal ha med... Vel, jeg har lommeboka fremdeles liggende, ser ikke helt bort ifra at jeg vil ta den i bruk når vinteren setter ordentlig inn, da er det jo greit nok å drasse rundt med lommeboka i jakken. Vi får se. Fant dog ut etter å ha brukt kortholder en stund, at 95% av tingene jeg har liggende i lommeboka blir brukt en gang i skuddåret, lommeboka blir jo nærmest en oppbevarings-/gravplass for visittkort, bibliotek-kort etc og denslags rukkel - så det var rimelig fresht å kunne vasse rundt med en liten kortholder istedetfor en halvsvær lommebok. Blir jo ellers dårlig med plass til mynter i en kortholder, men 99.8% av alle mine transaksjoner foregår jo med kort uansett - og om man nå skulle slumpe til å ta i mot noen vekslepenger, så er det jo ikke verre enn å bare gå rundt med de i lomma til man får deponert metallet i pengebingen/slushfondet Lenke til kommentar
LadyMemoria Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 En ødelagt, sliten lommebok uten glidelås og som bare inneholder kort! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Lommebok jeg fikk sammen med sekken min i 1. klasse, 10 år gammel nå Inneholder alt av kort og penger, men skal snart kjøpe ny siden lommene er blitt så løse att ting faller ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå