fjarle Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Offisiell klient for Android 2.1 og nyere. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Støtter Android at applikasjonen starter sømløst med telefonen og ligger i bakgrunnen hele tiden? Den totale integrasjonen av Skype på N900 er en av de bedre tingene med den og dersom jeg får meg en slate med Android hadde det vært flott med Skype der også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi er veldig fornøyde med at Skype nå er tilgjengelig på de tre mest populære mobile plattformene i dag, forteller Skypes produktsjef for Android, Mark Douglas. Android er én. Hva er de to andre? Håper Bada er med eller blir lagt til snart. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bada vet jeg ikke, men på N900/Maemo så er det HELT sømløs integrasjon - du kan velge på kontakten om du vil ringe, sende SMS eller ringe over Skype. Så da tenker jeg at flere kommer til å få det slik i 2010. I tillegg er det en offisiell Skype-klient, men den blir da ikke veldig interessant, tykkest eg. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi er veldig fornøyde med at Skype nå er tilgjengelig på de tre mest populære mobile plattformene i dag, forteller Skypes produktsjef for Android, Mark Douglas. Android er én. Hva er de to andre? Håper Bada er med eller blir lagt til snart. iOS og Symbian? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi er veldig fornøyde med at Skype nå er tilgjengelig på de tre mest populære mobile plattformene i dag, forteller Skypes produktsjef for Android, Mark Douglas. Android er én. Hva er de to andre? Håper Bada er med eller blir lagt til snart. iOS og Symbian. Tviler på at de prioriterer en liten plattform som Bada hvis ikke de får penger av Samsung for å implementere en klient da... Lenke til kommentar
ryback Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg får ikke logget inn på skype på min Samsung Galaxy S. Så det var en i engadget sitt kommentarfelt som hadde samme problem på sin Galaxy S. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Bada er vel ikke en mindre plattform enn Maemo, så det er nok helt opp til Samsung, det. Edit: Det er egentlig ikke nødvendigvis størrelsen på platformen, men mengden arbeid som skal til for å få programvaren opp på plattformen. Eksempelvis har utviklere hos Opera på fritiden laget en versjon av Opera Mobile 10 for Maemo N810 og N900. Uten kompensasjon fra Nokia, bare fordi de kunne. Endret 5. oktober 2010 av tommyb Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg får ikke logget inn på skype på min Samsung Galaxy S. Så det var en i engadget sitt kommentarfelt som hadde samme problem på sin Galaxy S. Samme problem på min. Jeg som nesten gledet meg til muligheten. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg får ikke logget inn på skype på min Samsung Galaxy S. Så det var en i engadget sitt kommentarfelt som hadde samme problem på sin Galaxy S. Står jo i beskrivelsen på markedet at den ikke støtter Galaxy S. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg liker det ikke. Jeg vil nemlig ha Skype NÅ!! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skype virker ikke på min Galaxy S. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skype fungerer ikke på Galaxy S (Står ganske tydlig i market i allefall) Det jeg stusser mer over er at jeg ikke får den til å virke på min htc Legend Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Som man enkelt kan se i kommentarfeltet til Skype i Market, ser man at så og si ALLE har problemer med å logge inn. Inkludert meg. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kan en legge den direkte på sd-kortet? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kan en legge den direkte på sd-kortet? Nei Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er jo helt på trynet at den ikke støtter Galaxy S. Den som har solgt så bra og har mange brukere. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg får logget inn på min Hero (android 2.2) , men lyden hakker begge veier. Noen andre som opplever det samme på samme mobil/android versjon, og andre mobiler? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er jo helt på trynet at den ikke støtter Galaxy S. Den som har solgt så bra og har mange brukere. Det er ikke med vilje at den ikke virker meg Galaxy S. Ett av problemet med Android er alle forskjellige modellene. Fra Engadget på emnet skype lansert til android svarte Peter under i diskusjonen : Peter Parkes (Skype) said... We’re aware of some problems with the Galaxy S, and are working to fix them in future. If you’re running 2.2/Froyo you should be just fine. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Til dere som ikke får Skype til å virke på Galaxy S eller andre mobiler. Gå inn på market og last ned Nibuss (eller Nimbuzz, husker ikke hvordan det staves) Dette er en skype-klient som fungerer meget bra. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Kunne ikke logge inn i går....i dag virker alt ok..... ...bortsett fra at "sign in automatically" ikke gjør som du sier. Du må skrive passord hver gang. Skulle gjerne sluppet det. edit: hehe...det virker....tar bare litt tid.....sorry Endret 6. oktober 2010 av osmano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg