Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av ATV - Taktorlappen

MaElan

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk.

Jeg holder nå på å ta traktorlappen.

Har hatt noen få kjøretimer, og har fått dato til oppkøring om noen uker.

Jeg har også hørt at man kan kjøre 4-hjuls terrengkjøretøy på traktorlappen, og dette antar jeg er riktig(50ccm)?

Men så trenger jeg litt hjelp til kjøp av den riktige, og mest påelitelige ATV'en.

Har en venn som har en Kudaki 50ccm, og han er strålende fornøyd med den. Men kom gjerne med modeller dere har, har hatt eller vil anbefale.

Takker. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Får man egentlig kjøpt ATV'er med fartssperre på 40 km/t? Personelig ville jeg kjøpt dette om jeg fant det, for så å poppe ut fartsperren. Politiet har per dags dato ingen mulighet for å måle deg utenom laser, fotoboks eller Police Pilot. Unngå dette, og du kan kjøre som du vil. Blir du tatt i hastighet over 40 km/t vil du nok få sanksjoner i form av bøter og krav om visning. Men sjangsen for å bli tatt er liten, bare hold deg under fartsgrensene så er det ikke noe behov for politiet å måle farten din for så å finne ut at du skulle hatt fartssperre på 40 km/t.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt sjansen i snart 2 år, og dette har gått fint.

Men det å ta traktorlappen bare for å kjøre 50-kubikks ATV synes jeg er unødvendig. Da kan man like godt ta mopedlappen, og kjøre den samme ATV'en.

Jeg skal kjøre traktor selfølgelig.

Men må ha et transportmiddel som går noen lunde raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...