Gå til innhold

Vi kårer forumets favoritt Nugatti™

Re-Offender

Vi kårer forumets favoritt Nugatti™  

138 stemmer

1. 1. Hvilken Nugatti foretrekker DU?

• Nugatti Classic
      60
    • Nugatti Crisp
      36
    • Nugatti Max
      2
    • Nugatti Krønsjy
      17
    • Nugatti Air
      19
    • Nugatti Melkesjoko
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde Crisp var samme som Krønsjy, bare med ny boks.

Krønsjy er god, men ikke mer enn det. Max er også god, men smaken blir litt tynn hvis man er vant til Classic. Nugatti Air suger. Føles ut som sjokoladekrem du bare heller på brødskiva. Ikke noe særlig god heller.

Nugatti Classic ALL THE WAY. Faen til godt pålegg skal du lete lenge etter. Blir aldri lei heller. Eneste minus er at de kan varriere litt på smak. Konsistensen kan være tykkere noen ganger, mens andre ganger tynnere som går litt utover smaken.

Bare meg :w00t:

Tøff tråd forresten!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde Crisp var samme som Krønsjy, bare med ny boks.

Krønsjy er god, men ikke mer enn det. Max er også god, men smaken blir litt tynn hvis man er vant til Classic. Nugatti Air suger. Føles ut som sjokoladekrem du bare heller på brødskiva. Ikke noe særlig god heller.

Nugatti Classic ALL THE WAY. Faen til godt pålegg skal du lete lenge etter. Blir aldri lei heller. Eneste minus er at de kan varriere litt på smak. Konsistensen kan være tykkere noen ganger, mens andre ganger tynnere som går litt utover smaken.

Crisp og Krønsjy er helt forskjellige, Krønsjy har deilige salte maisflak :love:

Nugatti Air er jo en ren svindel, det er kun vanlig nugatti de har pisket luft inni og som om det ikke var nok tar de faktisk betalt for luften også :ph34r: Tips.. sjekk kiloprisen opp mot vanlig classic og du ser galskapen

Classic er helt genial, har spist den siden jeg var 6år gammel og jeg finnes ikke lei, faktisk syns jeg bare den blir bedre og bedre for hver skive og sånn har det vært de siste 30 årene :w00t:

Lenke til kommentar

Er det mulig å få kjøpt Nugatti Max? Jeg har ikke sett den på lenge.

Max er i aller høyeste grad i live, så den i hylla senest mandag da jeg var å skulle hente meg en box Krønsjy :love:

Den Max varianten, er det et slankeprodukt eller er den bare i salg for å tilfredstille "sukkernazister" som bare skal ha barna sine til å spise grønnsaker? :hmm:

Lenke til kommentar

De har den ikke på Rema 1000. Hørte rykter om at den var på Kiwi. Men jeg tror jeg satser på at de har den på Meny. De har alt på Meny :love:

Jeg er veldig tom for Nugatti Max :(

Grunnen til at jeg liker Max, er fordi den er like god/god nok selv om det er 30% mindre sukker. Og hvis jeg synes at den er god nok selv om den er 30% mindre sukker i, så er det det jeg går for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...