bwold Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Av gammel vane snudde jeg det digitale kamera 90 grader for å få best mulig film av min datter på rollerblades. Det resulterte i at jeg nå må snu hodet på skakke hver gang jeg skal se på filmsnutten. Kan dette rettes opp? Filmsnutten er i AVI format. Hjelp !!!! Lenke til kommentar
tolsen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 I stedet for på vri hodet 90 grader kan du vel legge monitoren din over på siden. Sparer nakken hvertfall ;-) Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis du har et redigeringsprogram som Premiere, Edition eller Xpress DV, kan du rette opp bildet ved å snu det. Har du et av disse, si i fra så skal jeg forklare hvordan. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hehe ,har jeg også klart å gjøre, ulurt men, men.. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Lurer på om ikke gratis programmet Virtualdub kan snu filmen for deg. Hvis ikke så finner du sikkert hjelp tiil problemet på http://www.dvdrhelp.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå