Gå til innhold

Kjøp av gaming bærbar ?

Anbefalte innlegg

Hallo! =)

1) Jeg skal kjøpe meg en bærbar til gaming (jeg laner mye rundt hos venner så jeg trenger en bærbar. Jeg vet også at en stasjonær er mer for pengene osv.)

Så, jeg lurte på om noen av dere har noen tips til hvilken bærbar jeg burde kjøpe. (ønsker helst 5+ gb ram, er heller ikke interisert i 3D pc. Mye lagringsplass er heller ikke nødvendig.)

2) Noen av vennene mine bruker Mac book pro,er dette en god maskin til gaming?

ønsker helst ikke å betale mer enn 10/15k for den.

3) Jeg har en HP FP692EA#UUW på verksted / reklamasjon. for 3. gang pga svak vifte og dårig volum kontroll. Jeg ble fortalt etter den samme feilen hadde vært 3 ganger så kan jeg få pengene tilbake. Men pengene jeg får tilbake blir regnet utifra maskinens verdi. Så spørsmålet mitt er, hvordan kan jeg finne verdien til maskinen slik at jeg vet at de ikke lurer meg helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.

Det du burde se etter på en gaming-laptop er god skjerm, godt grafikkort og rask prosessor. Med budskjett på over 10k har du jo endel å velge mellom! Denne foreksempel: HP Envy 17-1085 17,3" Full HD LEDRadeon HD5850,Core i7-720QM,6GB RAM,500GB HDD,DVD±RW,kamera, BT, W7 Homelenke

2.

Ville selv ikke kjøpt mac til gaming ettersom du må betale mye mer for tilsvarende hardware som i en "vanlig" laptop. I tillegg ville jeg sett på det som knotete og unødvendig å måtte ha dualboot for å komme inn i windows, kompabilitetsproblemer i div spill mm..

3.

Etter hva jeg husker fra sist gang jeg var i samme situasjon ang retur kan de gi deg ett tilsvarende produkt som kompansasjon, evt må de betale deg det du ga for produktet da du kjøpte det. Ikke hva de mener produktet er verdt idag!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...