frds Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Heisann, Ble hacket i slutten av august å sendte da mail til Blizzard, jeg fikk tilbaket nytt passord og alt skulle være i orden. Da jeg prøvde å logge inn viser det seg at accounten min er bannet. Det jeg da lurer på er om det er noen mulighet for å bli unbanned i og med at jeg ikke har gjort noen ting, aldri kjøpt gull eller noe slik. Grunnen til at jeg ble bannet var vel sikkeret at han/hun som hacket accen min drev på med ulovlige ting. Uansett så lurer jeg på om det er sjangs i havet å få tilbake accen? på forhånd takk. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hadde samme problem. ringte inn, så tok deg vel 2 dager så hadde eg accounten tilbake. Blei også bedt om å søke etter trojaner. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du blir mest sannsynlig unbanned om du tar kontakt med Blizzard. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ring eller send mail. Å ringe vil nok få satt i gang prosessen raskest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå