Dj_Offset Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg trenger en ny skrivebordserstatter, og har funnet et tilsynelatende bra alternativ: http://www.sony.no/product/vn-f-series/vpcf13z1e-b Men hvor får jeg kjøpt denne, og hvor mye koster den? Hvilke andre alternativer finnes med tilsvarende spesifikasjoner: * Full HD * i7 quad * 8GB RAM Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har selv forhåndsbestilt denne hos min lokale Sony Center. Prisen er 15.990 kr og den skal komme på markedet innen neste uke (41). Som alternativ har jeg vurdert Dell Studio XPS 16, den er to-tre tusen kroner billigere med noe dårligere specs. Minus her er rapporter om varmeutvikling og lignende Dell-sykdommer. Lenke til kommentar
Dj_Offset Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Har selv forhåndsbestilt denne hos min lokale Sony Center. Prisen er 15.990 kr og den skal komme på markedet innen neste uke (41). Takk. Var innom Lefdal og de kan bestille opp men har foreløpig kun varianten med 6GB RAM i sitt sortiment. Den koster 13995,- Som alternativ har jeg vurdert Dell Studio XPS 16, den er to-tre tusen kroner billigere med noe dårligere specs. Minus her er rapporter om varmeutvikling og lignende Dell-sykdommer. Aldri mer Dell for min del. :-) Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ville definitivt gått for toppmodellen F13Z, de to under har dårligere skjerm. Kjøpte tidligere en F12S, men byttet den raskt inn pga skjermen. Siden har jeg ventet på at F-serien skulle fornyes, noe som endelig har skjedd Jeg har også hatt en Dell XPS 13, den bitre erfaringen alene var egentlig nok til å bikke over i Sonys favør... Her er for øvrig link til et F13-forum med litt relevant info: http://forum.notebookreview.com/sony/517204-sony-vaio-f13.html Lenke til kommentar
Dj_Offset Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ville definitivt gått for toppmodellen F13Z, de to under har dårligere skjerm. Dette var jeg ikke klar over. Hva er forskjellen? På Lefdal ble jeg rådet til å kjøpe VPCF13S0E/B og sette inn en ny 4GB brikke for å få 8GB. Det blir sikkert litt billigere, men hvis skjermen er dårligere så blir det noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå