Skogslik Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei! Jeg mener og huske fra Vista at man kunne trykke noen knapper i oppstarten så får man muligheten til og restore pcn til slik som den var når maskinen var ny, alltså re-instalere hele maskinen. Finnes det noe slik mulighet i Windows 7? Og vilke taster er det man skal trykke? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dette er uavhengig av operativsystem. Noen produsenter av bærbare maskiner har en egen recoverypartisjon. Denne nås via tastetrykk (hvilke er avhengig av maskintype) i oppstart. Les manualen for din maskin. Der vil det være forklart. Er partisjonen fjernet (f.eks ved installering av annet operativsystem eller bytte av harddisk vil tastekombinasjonen ikke virke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ah ok, er ikke min maskin det er snakk om så da skal jeg få manualen til maskinen og finne det ut der! Takk! Lenke til kommentar
olbru Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Prøv og tapp F11 under oppstart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Tastekoden var alt+f10 Så nå er det i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå