robiwan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har akkurat kjøpt meg PS3 og kunne godt tenkt meg å spille Little Big Planet med kjærsten, så jeg trenger en ekstra kontroller. Så spørsmålet er hvilken kontroller bør jeg kjøpe og hvordan får jeg tak i den billigst mulig? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du bør kjøpe den orginale og den selges overalt:) Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Så spørsmålet er hvilken kontroller bør jeg kjøpe og hvordan får jeg tak i den billigst mulig? Du bør kjøpe den orginale og den selges overalt:) Er vel ingen hemlighet at den selges "overalt" men hvor får jeg den billigst mulig fra, skal man importere den fra UK, US eller Hong Kong. Elkjøp eller komplett osv? Endret 5. oktober 2010 av robiwan Lenke til kommentar
larssr Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Billigste og enkleste jeg fant i hvert fall..Kjøpte en forrige uke. 399 kr hos mpx.no Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Denne er ikke ekte så kvaliteten er nok dårligere enn på en original, men skal du bare ha den så dama kan spille LBP innimellom så holder det kanskje. Hvertfall et forslag: http://goo.gl/Lycw . Den koster mindre enn tollgrensa også så du slipper å betale mer enn selve kontrollen og frakt. VPG.ca har tilbud på originale DSer nå: Dualshock til $40 (Canadiske dollar = ca. 5.7 NOK). Frakta derfra er ca. $7 (CAD), men husk at prisen er over tollgrensa. OBS! VGP har for vane å skrive $20 CAD på alt man bestiller derfra så man slipper unna tollen, men dette er ingen garanti for at tollvesenet ikke åpner den og krever toll uansett. Jeg har bestilt både spill og DS derfra før og kommet smertefritt gjennom tollen, men jeg kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå