Skogslik Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Men hvordan er det med vasking av private klær? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Men hvordan er det med vasking av private klær? på 4komp var det iallefall 1 eller 2 vaskemaskiner vis jeg ikke husker feil. Dessuten er det noen dager der masse tøy bli vasket så vis det er tøy som greier seg på litt multivask er det mulig å slenge det inn i vaskenettet ditt Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Men hvordan er det med vasking av private klær? hver tropp får en dag i uka hvor de får vaske klær. I helgen er det fritt fram. På 2.komp var det 3 vaskemaskiner og 3 tørkere, eneste man bør ta med seg er tøymykner Lenke til kommentar
experion Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da reiser jeg 10:40 fra Bodø til Gardermoen på Mandag. Og reiser videre i 13-tiden til Stavanger Noen andre som tar ca samme fly ? Lenke til kommentar
Jensen823 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da reiser jeg 10:40 fra Bodø til Gardermoen på Mandag. Og reiser videre i 13-tiden til Stavanger Noen andre som tar ca samme fly ? Jeg og en kjenning tar samme fly =) Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Flere som driver å pakker her? Begynner å kjenne det på kroppen at tiden snart er inne for å dra. Nå begynner jeg å angre meg litt på en særdeles lat jul med lite aktivitet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Selv pakker jeg i morgen, skal møte opp på tirsdag. Forrsten, noen som vet når vi i sjøforvaret får disse 'donald' draktene? Første dagen? Lenke til kommentar
experion Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da er jeg ferdigpakket. Sitter på gutterommet å gruer meg. Jeg kjenner på kroppen at den ikke er klar for dette. Men jeg må vel stå på som faen. Hehe. Opp tidligere enn normalt i morgentidlig(brukte å stå opp 15-16:00) for å rekke flyet som går 10:40 fra Bodø. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Selv pakker jeg i morgen, skal møte opp på tirsdag. Forrsten, noen som vet når vi i sjøforvaret får disse 'donald' draktene? Første dagen? I september ble sjø prioritert hos depot i forhold til Luft. De 2 første dagene gikk vi uten uniform Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Skal i sjøforsvaret selv i morgen. Har tenkt å kjøre bil dit, noen som vet hvordan parkeringsmulighetene er der? Tar det for gitt at det er parkering der, men hvor langt unna leiren, er det gratis, etc. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Skal i sjøforsvaret selv i morgen. Har tenkt å kjøre bil dit, noen som vet hvordan parkeringsmulighetene er der? Tar det for gitt at det er parkering der, men hvor langt unna leiren, er det gratis, etc. Er parkeringsplass utenfor selve leieren. Er maks 5 minutter fra hovedporten. Var vertfall det når jeg var der, hvis de ikke har gjort det om. Mener å huske at det var gratis. Men hadde ikke bil der selv, bare en på troppen som hadde. Endret 11. januar 2011 av toy_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå