Gå til innhold

Madla - Januar- 2011


Thommesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som har peiling på hvor ofte man får reise hjem, hver helg?

 

Når du kommer til madla tar det 2 uker til du får landlov. Altså du kan ikke reise hjem før etter 2 uker. Deretter kan du reise hjem hver helg, eller hver dag etter tjeneste om du vil (Da må du bo i nærheten, siden det er ikke mye vits å reise hjem i et par timer bare etc.) Du må komme hjem før 23:00 tror jeg hvis du drar ut på hverdager, er ikke sikker.

 

Du får fri 14:30 på fredager og må være tilbake på leir 08:00 Mandag.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvor ofte man får reise hjem, hver helg?

 

Når du kommer til madla tar det 2 uker til du får landlov. Altså du kan ikke reise hjem før etter 2 uker. Deretter kan du reise hjem hver helg, eller hver dag etter tjeneste om du vil (Da må du bo i nærheten, siden det er ikke mye vits å reise hjem i et par timer bare etc.) Du må komme hjem før 23:00 tror jeg hvis du drar ut på hverdager, er ikke sikker.

 

Du får fri 14:30 på fredager og må være tilbake på leir 08:00 Mandag.

 

Ah ok. Ja er nok uaktuelt og gå hjem på vanlige dager, men tenkte på helgene.

Vill forsvaret da dekke utgiften ved og reise hjem og tilbake i helgene?

Lenke til kommentar

Da var helgen over, å jeg kunne endelig ringe Vernepliktsverket for å spør om det var mulig å bytte fra HMKG til en annen plass. Hun sa at det var en som ringte tidligere og spurte om akkurat det samme, men at det ikke var flere plassen bortsett fra i garden. Men så oppdaget hun at det var ledig plass i sjøforsvaret! Hun prøvde å sette meg opp, men fikk det ikke til. Hun prøvde å ringe, men fikk ikke svar. Så fikk jeg nr dit og ringte selv. Han som svarte sa at han satt meg opp og at jeg mest sannsynlig vil få innkalling 2 mnd før Januar!!

 

Herregud så lykkelig jeg er!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...