waybck Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei. Har en t610 og er strålende fornøyd. En liten ting har jeg å utsette, men det kan kanskje løses ? Skjermen går jo over i skjermsparermodus etter 10 s. og dersom det kommer et anrop eller en melding mens jeg er bort fra telefonen vises det bare i 10s. Jeg må derfor bort og sjekke telefonen hver gang jeg har vært borte, det holder ikke å kaste et blikk på den. Mange andre telefoner varsler jo ofte tapte anrop og meldinger med blinkende lys, og da det er et lys på joysticken som lyser når en lader, lurte jeg på om det kan settes opp fra et eller annet menypunkt til å varsle slike hendelser ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har hørt at flere klager på det der. det er jo helt utrolig at den er laget slik.. Min 7250 går vekk fra skjermbeskytteren når jeg har fått melding eller anrop. Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 det er faktisk første Ericsson/SE tlf som har det sånn.. kanskje det er for å spare batteri? vet ikke helt.. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Så vidt jeg vet så går det desverre ikke an å forandre på... Syntes T610 er litt for kåt på å spare strøm... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Går nok ikke nei.. Burde vært sånn at vi kunne velge om den skulle slå seg på igjen etter et annrop eller melding. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har en ganske fiks løsning som kunne funket ganske bra (ihvertfall i mitt hode). Hvorfor ikke la den lille rød dioden i joysticken blinke fort ved innkommende melding / tapt anrop? =) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ja - T610 er kåt på å spare strøm, men det med god grunn. Det at f.eks 7250 går vekk fra skjermsparer er jo bare dumt, tapper unødig strøm. Når det gjelder T610 kan du bare røre litt i joysticken, så kommer det jo standbymoduset frem, og da ser du om du har fått melding eller lignende. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Liker ideèn til Kvalen. Greit å være kåt på strøm ( ), men hadde vært ålreit å kunne slå det av. Jeg er ikke avhengig av at batteriet holder 3-4 dager. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Synes det er best når den sparer strøm. Det er jo ikke så stort problem med å ta av tastalåsen for å se da :wink: Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vet noen om det finnes en option i service menyen som eventuelt kan gjøre noe med dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå