nerokid Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nu er endelig kjøpe apps tilgjengelig i norge,var på marked nu og der var det kjøpe apps. Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvordan vil betalingen foregå? Vil det belastes mobilregning, eller må man betale en og en, noen som vet? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er riktig - får opp paid apps på min stock HTC Legend. Yay! Irriterende nok får jeg ikke opp annet enn "Populære gratis" og "Nye" som kategorier i markedet, selv etter en reboot, men det fikser seg forhåpentligvis med tiden. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Så nå er spørsmålet... hvilke paid apps er verdt å ta en titt på? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 svinepelz skrev (På 5.10.2010 den 6.47): Det er riktig - får opp paid apps på min stock HTC Legend. Yay! Irriterende nok får jeg ikke opp annet enn "Populære gratis" og "Nye" som kategorier i markedet, selv etter en reboot, men det fikser seg forhåpentligvis med tiden. Samme her. Førstesiden viser meg både gratis og paid, men går jeg inn på f.eks applikasjoner får jeg ikke valget om paid. Finner programmer når jeg søker, men får ikke opp disse i egen kategori. Har prøvd å lukke market og tømme catche. Er vel bare litt innkjøringsproblemer HTC Desire. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 svinepelz skrev (På 5.10.2010 den 6.47): Det er riktig - får opp paid apps på min stock HTC Legend. Yay! Irriterende nok får jeg ikke opp annet enn "Populære gratis" og "Nye" som kategorier i markedet, selv etter en reboot, men det fikser seg forhåpentligvis med tiden. får populære paid apps på min SGS. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Mayhem Soap skrev (På 5.10.2010 den 6.44): Hvordan vil betalingen foregå? Vil det belastes mobilregning, eller må man betale en og en, noen som vet? Betaling via Google Checkout. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 belenix skrev (På 5.10.2010 den 7.08): Betaling via Google Checkout. Som er en tjeneste du knytter til google-kontoen din. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) saxin skrev (På 5.10.2010 den 6.59): Så nå er spørsmålet... hvilke paid apps er verdt å ta en titt på? Spørs litt hva du er på jakt etter, men sjekk ut Robo Defense, SNesoid, Nesoid, Pure Calendar widget og Beautiful Widgets. Ellers er det en egen tråd for anbefalte Android-programmer :-) Endret 5. oktober 2010 av svinepelz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå