Gå til innhold

Asus A7N8X Deluxe, erfaringer med RAM brikker?

Geir72

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nytt HK, og dette virker som et godt valg. Mener jeg har lest at dette kortet ikke takler alle ram typer like godt. Noen anbefalte Corsair minne. Har liggende 1 noname 256 DDR pc2100 og en Twinmos 512 DDR pc2100. Vil disse brikkene fungere? Har noen hatt negative erfaringer med dette kortet?

Setter pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker kingston minne på dette HK og det funker dårlig, jeg er ikke sikker om det er minne men en 90% sikker, skal bytte ut etterpå å skjekke for sikkerhetens skyld. Ellers er det er supert HK!

Lenke til kommentar

A7N8X /Deluxe kortet mitt la på røret her om dagen. Fikk kortet for bare et par uker siden eller noe sånt. Trist. Snufs! Det var et snodig kort, først fungerte det ikke i det hele tatt, deretter fikk jeg det opp med WinXP, etter noen dager så fikk jeg ikke opp noe skjermbilde av og til, og måtte prøve å boote flere ganger før maskinen endelig funket.. og nå for et par dager siden begynte det å pipe og si at det ikke liker rammen sin lenger.

LK

Lenke til kommentar
A7N8X /Deluxe kortet mitt la på røret her om dagen. Fikk kortet for bare et par uker siden eller noe sånt. Trist. Snufs! Det var et snodig kort, først fungerte det ikke i det hele tatt, deretter fikk jeg det opp med WinXP, etter noen dager så fikk jeg ikke opp noe skjermbilde av og til, og måtte prøve å boote flere ganger før maskinen endelig funket.. og nå for et par dager siden begynte det å pipe og si at det ikke liker rammen sin lenger.

LK

Kortet mitt fungerte også smertefritt i en måned, så begynte det å tulle, jeg byttet cmos batteri og oppgraderte og nedgraderte bios, og det merkelige var at hver gang jeg la inn ny bios fungerte pc'n i 2-3 dager. Helt til 1004 kom, den løste problemene mine og pc'n har vært stabil i flere måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...