Xlution Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei! Har lenge hatt interesse for dette "ukjente" yrket Kuldemontør etter at jeg fikk høre om det av læreren min. Noen som vet hvor mye lønnen er på sånn ca., og evt. jobbmulighetene? Er dette noe å satse på med tanke på fremtiden? Lenke til kommentar
K_H Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lønn aner jeg ikke, men jeg tror du kan regne med å havne på ca det samme som en elektriker. (Mulig jeg tar feil nå altså, men er nok ikke så langt unna). Fremtidsutsiktene er vel som de fleste håndtverkere. Det er alltid behov for dem, men i dårlige tider blir det selvsagt mindre ny-bygg, og man er da avhengig av å ha nok service-jobber å gå på. Ellers er jo varmepumpeteknologien stadig mer i tiden, så på det området vil det vel bli mer og mer arbeid. (Skal nevnes at det ikke bare er kuldemontører som holder på med det). Kjenner bare en som jobber som kuldemontør selv, men jeg kan hvertfall melde videre at han synes å være happy med jobben sin. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå