unskin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Litt usikker på hvilket forum dette hører under, men spør her siden spørsmålet vedrører laptop. Da jeg flyttet hit jeg bor nå tok jeg ikke med meg den stasjonære pc-en, men bare laptopen. Nylig kom moren min på besøk og fikk tatt med seg den stasjonære, men ikke skjermen. Så da lurer jeg på om det er mulig å koble den stasjonære pc-en til laptopen og bruke monitor til sistnevnte som monitor for den stasjonære i tillegg? Hvis ja, hvordan gjøres det i så fall? Jeg trenger det bare i det henseende å sjekke om den stasjonære pc-en fungerer. Kan nevne at jeg ikke har fjernsyn og har internett rett fra kabelmodemet og i laptopen (har ikke router), så det utelukker andre tilkoblingsmuligheter. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Laptoper har kun video ut ikke inn. Det vil ikke fungere desverre. Lenke til kommentar
unskin Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Filler'n. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå