Christiαno Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Som topic sier, er det noen som veit når pepperkaker og julebrus kommer i butikkene? Det burde ikke være så alt for lenge til, men jeg sliter med å vente. Når man har disse to tingene i hus føler jeg at jula er nær. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er vel 1 Nov, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 I fjor mener jeg å huske at det begynte å dukke opp i butikkene ca. 3 uker ut i Oktober. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Julemarsipan hadde kommet til min lokale Meny i går, så det er sikkert rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Trur det er slutten av oktober lulebrusen kommer i butikken. Det er alt for tidlig å starte og selge to månder før jul. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Rull inn du a. Er ikke lov til å spise de tinga der før det er desember! 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jo Det er bare elsk å ta seg en flaske julebrus i oktober etter 10 måneder med utilgjengelighet. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Rema 1000 her i Trondheim har begynt å selge pepperkaker, peppernøtter og noen andre småtterier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jula er overvurdert.....saa mye styr for et par dgr. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jula er langt fra overvurdert. Jule er den kosligste tiden på året. 3 Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 I Lillehammer startet de salget av julebrus (Hamar og Lillehammer-julebrus) nå i starten av oktober. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har en julebrus fra sist år i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Beklager ordbruken, men de jævla drittsekkene på Meny Grorud har stasa opp butikken som om det var julaften i morgen. Julemarsipan, gløgg og faenskap. Jeg fatter ikke hvorfor ikke butikkene klarer å se at det blir feil. Eller, jeg gjør jo det. Så lenge det fører til penger i kassa så er alle ting bra... Nå får man julemarsipan i hele oktober, november, desember og januar. Og så fort den er borte kommer påskemarsipanen i februar og blir ut april (og gjerne langt ut i mai så sent som påsken er i år). Julen starter i desember, goddamnit. Endret 9. oktober 2010 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg kan huske at Juletinga kom før Halloween tinga i fjor Så er nok like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg kan huske at Juletinga kom før Halloween tinga i fjor Så er nok like rundt hjørnet. Har faktisk begynt å se juleartikler i butikkene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg fant årets første eksemplar av Hamar og Lillehammer Julebrus. De hadde ikke kjørt den inn i butikken enda, men jeg så de lempet det ned fra lastebilen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Spiste pepperkaker i går Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Når det kommer, spør du? ALTFOR TIDLIG. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg var på Rema 1000 idag, og der fant jeg jammen julebrus, så det ble en 6pack med Grans julebrus på glassflaske Endret 18. oktober 2010 av Scrim Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jula er langt fra overvurdert. Jule er den kosligste tiden på året. Feil, Påsken er den kosligste tiden på året, spesielt i Hamar... kommer vel litt forskjellig ut rundt i landet men er vel dessverre rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå