Gå til innhold

Wonder Woman blir (høyst sannsynlig) tv-serie

Anbefalte innlegg

Smallville har begynt på den tiende sesongen, men den første episoden begynte med "And now... the final season of Smallville". Det ville vært teit å bare la et så suksessfullt konsept som Smallville dø ut, så det har gått mange rykter om hvem som vil "overta". Green Arrow har vært fast inventar i Smallville lenge, og vi har hatt flere fra Justice League og Justice Society med. Men nå ser det ut til at det endelig er avgjort. Det har vært planlagt flere filmer med Wonder Woman opp gjennom årene, men ingen har blitt noe av. Nå er derimot en tv-serie basert på henne bekreftet, skjønt ingen detaljer er offentligjort ennå. Vi får håpe den blir noe alá Smallville, og ikke i samme kvalitet som serien med Lynda Carter. :p

http://tv.ign.com/articles/112/1124948p1.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært TV serie av henne før. Husker de godt fra barndommen. Selv da synes jeg det var møkk.

Wonder Woman er like dårlig som Aquaman, i min meining.

Tipper at TV serien er et stikkprøve i å se hvordan publikum reagerer til henne før de investerer i stor film.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Å de ønsker en Wonder Woman-serie lagd av David E. Kelly, men Joss Whedon sin Wonder Woman, nei det ønsker dem ikke. Begynner å bli Jerry Bruckheimer-tilstander litt for mye når det kommer til nye tv-serier. Er nesten bare på grunn av kjente produsenter tv-serier blir solgt på de vanlige kanalene i USA for tiden.

Hater Smallville, da serien er for min del med å ødelegger Clark Kent helt. Smallville må være den største drittserien siden Freinds som har fått gått altfor lenge. Åhhh...endelig etter sånn 10 sesonger så begynner han å fly. Kommer nok til å hate Wonder Woman, generelt sett så hater jeg jo egentlig alt fra DC Comics og. Sorry, er en sucker for Marvel...

Lenke til kommentar

Å klage over at Clark Kent først skal begynne å fly i sesong 10 er merkelig nok. Seriens premiss har alltid vært å vise hans liv før han ble Supermann, med gylden regel mot både kappe og flyving.

Det finnes forøvrig sikkert 100 forskjellige varianter av Clark Kent det siste halve århundret, det er ikke mulig å ødelegge Clark, selv om alle har sin egosentriske fasitsvar på hvordan han burde være.

Smallville er en fin serie som har overlevd i 10 år, det med et særdeles beskjedent budsjett. At den har klart å holde seg interessant etter at vidunderlige John Glover og Michael Rosenbaum forsvant er et lite under alene. :)

Lenke til kommentar

Jeg elsker Smallville og DCs superhelter generelt. Smallville er mer eller mindre perfekt. Helt siden starten har det handlet om Clark fra vanlig tenåring til Superman, noe han har klart helt fint. Selvsagt har det kommet flere og flere superhelter og skurker med i serien. Alt har hjulpet ham med å få en ganske naturlig overgang fra å kun hjelpe folk til å utvikle en annen identitet og bli en helt annen person. Det har tatt tid, men hva så? Man blir ikke superhelt over natten.

Når det gjelder Wonder Woman gleder jeg meg til denne serien. Den serien med Lynda Carter var ikke akkurat bra, men det var ikke Superman-serien med Dean Kain og Terry Hatcher heller. Men det var da, og Smallville er i den tiende sesongen nå. Uansett om man liker den eller ikke er det ikke å komme utenom at den er utrolig populær og fint kunne ha hatt en ellevte, tolvte og trettende sesong om de hadde giddet. I stedet ser det ut til at de heller starter på ny med Wonder Woman. Og når det er sagt er det ikke til å komme utenom at vi kanskje allerede kjenner noen av de faste karakterene der. Steve Trevor må jo selvsagt være med, men hvem ellers? Tja, Green Arrow blir jo arbeidsløs når Smallville er ferdig. ;)

Og btw, for de som lurer på hvor badass Wonder Woman egentlig er, er det vel bare å spørre en viss Maxwell Lord? :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Litt bump. For de spesielt interesserte ble det laget en pilot med Wonder Woman, men serien er dessverre kansellert. Og for de ekstra spesielt interesserte ble det laget et konsept kalt Bruce Wayne som skulle handle om en ung Bruce Wayne fra han kom tilbale til Gotham som 17-åring og frem til han fant en viss hule og tok på seg maske og kappe. Den serien ble aldri noe av fordi de heller ville satse på filmer om Batman, og konseptet ble i stedet endre. I serien skulle Bruce Wayne møte en viss tenåring fra en annen by. Han fikk i stedet sitt egen serie kalt Smallville. Men nå da Smallville er over trenger de noe nytt, så tør vi håpe på en reboot av Bruce Wayne serien? Eller for den saks skyld at de lager noe av konseptet Gothm High? (samme stil som Smallville og Bruce Wayne, men med tenåringsversjoner av folk som Bruce Wayne, Selena Kyle, Harvey Dent, The Penguin og Joker...)

Lenke til kommentar

Serien har da aldri vært kansellert. Det har aldri vært en serie, det har bare vært en pilot. Piloten ble bare ikke plukket opp, og det egentlig for det bedre.

Hadde Wonder Woman blitt til serie hadde det feid vekk muligheten til Awake, som ser ut til å bli den beste nye serien på de store nettverkene neste sesong. I tillegg hadde serier som har blitt plukka opp som Parks And Recration, Community, Chuck o.s.v. hadde hatt en mindre sjanse for en ny sesong.

Serien hadde passet mer på The CW.

Blir spenndene å se om hva dette har å si for Hulk`en-serien som ABC utvikler sammen med Guillermo del Toro. Ville heller sett en ny Marvel-serie enn DC Comics.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, kansellert er kanskje ikke rett ord, men den er nå i alle fall bekreftet å ikke bli mer enn en pilot. Irriterende nok skjedde akkurat det samme med Aquaman, skjønt han endte jo opp som Green Arrow. ;) Men hva skal man se nå? Jeg vil ha mer Smallville, eller noe med DC. Awake har jeg aldri hørt om engang.

Edit: Leste litt om Awake, men det høres ikke alt for interessant ut for min del. Ikke er det samme sjanger engang, så vi kan jo like gjerne diskutere Wonder Woman vs Big Bang Theory.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du retter det til meg, men jeg har aldri nevnt noe om at WW og Awake er det samme. Det eneste jeg sier er at jeg er glad for WW ikke gikk til serie, slik at Awake som ser en god del bedre ut går til serie istedenfor.

Awake er milevis bedre enn alle andre nye tv-serier bortsett fra kanskje Alcatraz, og kanskje Terra Nova som ligger rundt det samme nivået. Awake ser best ut av dem alle.

Nei, såklart det er vel noen som liker en superhelt serie fylt inn med klisjêer og dårlige skuespillere, enn en interesang Inception-ish dramaserie med mange gode skuespillere. Sånn er verden, det er noen som må like det som ser dårlig ut og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...