navyboy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Når jeg velger shutdown turn off så skrur maskinen av seg av seg selv. Hvordan får jeg valgt slik at det står "You can now safetly turn off your computer" ?? Har Dell maskin kos Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor vil du ha noe slikt? Jeg er fryktelig glad jeg endelig er kvitt den drittmeldingen! Plaget meg sårt og lenge før jeg fikk bedre PC! Lenke til kommentar
navyboy Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Hehe, jeg vet det er en option, enten i bios eller i windows. Har aldri klart å ha helt kontrollen på det der. Noen ganger skrur den seg av seg selv, andre ganger ikke (på win95 og senere) Grunnen til at jeg vil ha det sånn er at når jeg skal skru på maskinene(20 stk) så skrur jeg bare på sikringen. Når maskinen skrur seg av seg selv må jeg skru på alle maskinene ved å trykke på PÅ knappen. Mye lettere å bare skru på en sikring så er alle pcene skrudd seg på, spesielt når pcene står låst inne i spesielle skap. Det er en simulator med 20 pcer det er snakk om. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Stikkordet er avansert strømstyring. Ta en titt under 'Power Options' i kontrollpanelet eller i BIOS (ACPI) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå