Mgut Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 trenger en ny kjøler til my AMD prossesor ann stock kjøler, hvodan skal jeg ha til en prislapp på ca 1000,-? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du kan jo sette inn en vannkljøer som denne Corsair H50 Hydro. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg trenger ny kjøler også og har sett på H50. De fleste lager et push-pull oppsett med en ekstra vifte, men er dette nødvendig? Ser heller ikke vitsen med push-pull som exhaust, du vil jo blåse varm luft fra kabinettet mot radiatoren. Det beste vil vel være å bare blåse luften ut bak med en vifte? Push-pull intake vil blåse varm luft inn i kabinettet noe som øker temperaturen på andre komponenter. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har ikke akkurat denne, men jeg monterte min utvendig på kabinettet og satte på viftebeskyttelse. Krever at du borrer hull til kjøler og festehull i kabinettet. Men har du nokk vifter i kabinettet så er det ikke noe problem å ha kjøleren som anvist. Med vanlig kjøler så gjøres jo samme. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvis jeg kjøper H50 så tenkte jeg å snu viften slik at den blåser ut av kabinettet. Har allerede en vifte som exhaust i bakkant av kabinett, så da blir det push-pull. Det som plager meg mest med min nåværende kjøler er støyen og at den ikke klarer å holde temperaturen under 62 grader når jeg overklokker Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Den fungerer nok tilfredstillende uansett om den blåser inn eller ut, men har du en vifte som blåser inn nå så er det nok riktig å gjøre slik du sier. Enkelte som sier de får under 20 C på prosessor er vel noe feil da prosessoren ikke kan bli kaldere enn romtemp. Vil tippe du normalt alltid vil ligge mellom 40-50 grader. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 jeg har en h50 kjøler med vifte på begge sider av blokka og pc,en blåser lufta gjennom blokka og kald luft inn i kabinne den viften på andre siden av blokka tar luften som den andre dytter inn på blokka vidre inn i kabinette og det er kald luft poster også en link fra corsair blogg som viser åssen viftene bør monteres http://blog.corsair.com/?p=987 ta en titt på den vis du skal ha 2 vifter på den h50 kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå