Gjest ostepopp Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er ganske så bekymret akkurat nå. Altså det var denne jenta som jeg egentlig ikke hadde lyst til å ha sex med, ihvertfall ikke edru. Problemet var at jeg var svak, jomfru og etter mye pushing fra hennes side så skjedde det. I ekstasen så tenkte jeg ikke beskyttelse. En godt ladet revolver nedentil avfyrte neste før det hadde startet. Synes dette var så flaut så jeg puttet den inn i vanntanken og fyrte av uten at hun lot merke til det. Deretter forsettet jeg. 3 ting som gjør at jeg er bekymret: 1. Aner ikke om hun går på noe. (men hun har nok vært på en del så vil tro det) 2. Hun sa jeg måtte komme på magen hennes. 3. Omtrent en uke etter hendelsen ser jeg statusmelding på facebook klokka 10 "Syk". For underholdningens del kan fortelle om resten av akten. Etter litt tid så gadd jeg ikke mer. Musa hennes var nasty og løs så jeg bare stoppet og la meg. (Har vært på flere, bare ikke pult dem.) For dere som skal si "bare spør henne" så er det uaktuelt. Prøver å unngå henne mest mulig på alle måter, så jeg slipper å gjøre ferdig uferdig arbeid. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Med mindre du vil oppføre deg som ein drittsekk så sei du det til ho. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Been there done that. Var hun ikke så fin? En ting som er fint er at du lærer av dette til senere noe som kan hjelpe deg videre i livet. Man må se det positive i det. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha gratulerer så meget. Først og fremst. Det å putte en penis inn i en vagina kan føre til graviditet selv om man "hopper av i svingen". Er man sprengkåt så kan penisen lekke sperm helt fra starten av samleie. Det er ikke mye som skal til for å bli gravid hvis man har uflaks. Jeg aner ikke hva du forventer å få ut av denne tråden. Den eneste løsningen på problemet er å kontakte henne og spørre om hun brukte noen form for prevansjon. Gjorde hun ikke det så må hun ta en graviditetstest. Send en melding på facebook hvis det er for grusomt å prate med en du hadde samleie med Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Med mindre du vil oppføre deg som ein drittsekk så sei du det til ho. Det skipet har nok allerede reist, beklagelig nok. Må si det frister mer å be til gud og håpe dette blir en god historie å fortelle om 5 år. Been there done that. Var hun ikke så fin? En ting som er fint er at du lærer av dette til senere noe som kan hjelpe deg videre i livet. Man må se det positive i det. Får håpe det. Dette er ikke noe jeg er stolt av. Hadde lyst til å dusje med en gang det var over. Haha gratulerer så meget. Først og fremst. Det å putte en penis inn i en vagina kan føre til graviditet selv om man "hopper av i svingen". Er man sprengkåt så kan penisen lekke sperm helt fra starten av samleie. Det er ikke mye som skal til for å bli gravid hvis man har uflaks. Jeg aner ikke hva du forventer å få ut av denne tråden. Den eneste løsningen på problemet er å kontakte henne og spørre om hun brukte noen form for prevansjon. Gjorde hun ikke det så må hun ta en graviditetstest. Send en melding på facebook hvis det er for grusomt å prate med en du hadde samleie med Jo takk, selv om det ikke er mye gratulere for. Denne kvelden gikk imot mye av det jeg står for som person. Spørsmålet mitt er egentlig hvor stor muligheten er. Vet det er plent umulig å svare på det egentlig, men om folk har en formening utifra det jeg har fortalt. Har absolutt ikke lyst til å prate med henne, som kommer til å bli umulig. Håpet mitt var vel noe som kunne roe meg ned mens jeg venter. Det som forsåvidt er litt positivt er at hun ikke har nevnt noe om prevensjon, som at hun allerede har tatt hånd om det. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det går sikkert bra. Unasett så må du nekte for alt Lenke til kommentar
dkny Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det noe bedre om hun blir gravid og får barnet?? Tipper alt bare blir mye verre for deg da. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Leste i avisen at det i gjennomsnitt tar 104 samleier for å bli gravid. Så, er du heldig er det 103 igjen og med uflaks, hendte det på første forsøk... Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Leste i avisen at det i gjennomsnitt tar 104 samleier for å bli gravid. Så, er du heldig er det 103 igjen og med uflaks, hendte det på første forsøk... http://www.kk.no/849130/saa-mye-sex-maa-du-ha-for-aa-faa-barn Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Trodde forøvring det tokk mer en 10 dager før man merker symptomer på graviditet ? Lenke til kommentar
Gjest hæh Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er det noe nytt å meddele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå