macrules Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Og det er at riktig gjengs oppfatning er at AU er bedre enn VST, men det hjelper jo fint lite når vi sitter på så mye VST/VSTi plugins. Det tar nok minst et halvt år til før de fleste pluginsene er tilgjengelige i AU. Har du lest denne artikkelen? Er det den wrapperen du bruker? http://www.osxaudio.com/index.php?story=407 Lenke til kommentar
Snapp16 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er ikke sikker på om dette passer så bra i denne tråden, men jeg kan se at dere som har svart på dette emnet, kan mye om mac. Jeg lurer på om ultralingua 7 er gratis, og at du kan bruke det så lenge du vil? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei, Som du ser, er postene i denne tråden over 5 år gamle. Mye har skjedd med prosessorer, operativsystemer og datamaskiner generelt i løpet av de siste 5 årene, dermed er mye av det som står i tråden bare interessant som historisk informasjon. For eksempel leveres jo nå Apple-PCer med Intel-prosessorer. Foreslår at du starter en ny tråd og presenterer din problemstilling der, det vil være ryddigere. Men takk skal du ha for at du minnet oss om denne tråden, det er mye artig lesning her for oss nostalgikere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå