Occi Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ofte ikke raskt nok på mange biler jeg har kjørt, men greit nok. Poenget er at jeg finner mange situasjoner hvor en visker er til nytte, og viskere er da virkelig ikke sååå stygge at det er verdt å fjerne de etter min mening Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har aldri hatt det på mine biler da de aller fleste har vært sedaner, men på den ene coupéen jeg har hatt som hadde visker bak, så fjerna jeg den samtidig som jeg bytta rute.. Ikke bare det at den er stygg, men i hovedsak det at den ødelegger ruta som er grunnen til at jeg velger å fjerne den C124´n min har faktisk ikke visker bak originalt, selvom det er coupé med veldig skrå bakrute, men den har faktisk ikke varmetråder engang :O Back on-topic nå Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 SELGES: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35700362 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kan jeg spørre hvor du har kjøpt koppholderen og den til å fjerne askebegeret? Lykke til med salget av en flott A3, forresten! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Alt er kjøpt på Møller. Ca 800 totalt. Delenr på ashtray delete: 8P0863301A4P Delenr på koppholder: 8P0862534C5PR 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Kjører du til vanlig uten skilt foran? Endret 10. august 2012 av WheelMan Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Ja. Bilen er solgt, jeg er billøs. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Noen gang blitt stoppet uten skilt? Hva er følgene? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg har blitt stoppet, men det er tydeligvis så normalt å ha skilt foran på bilen at politiet ikke legger merke til det. Boten er vel 2 000 for manglende skilt, men som oftest bytter man bare en dårlig unnskyldning mot en advarsel. Endret 19. august 2012 av ChristR Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tror nok min er en for stor politimagnet til å prøve på noe slikt, ja : /. Men sånn i tilfelle, hva slags dårlige unnskyldninger kan man prøve seg på? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Min var: Jeg kræsjet, og kjøpte ny fanger fra USA, som dessverre ikke hadde mulighet til å feste skiltet. Jeg jobber med en løsning. Dårlig var den iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå