Stekaren Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 hallo, jeg har en lvl 62 fire mage. hadde den først i frost, men så hørte jeg så mye om at det var drålig og at jeg burde bytte til fire... så byttet jeg til fire, men da viste det seg at jeg skal bytte til frost igjen.. jeg er litt usikker og jeg er ny, så jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg litt med valget mitt:) jeg vet at frost er AOE og mest PvP, at Fire er mest dps men mindre mana-vennlig og best i PvE... men still, frost er mest stun og slower ned enemien, og fire mer dmg, men fortsatt sier folk at hvis jeg vil gjøre mer dps så får jeg bytte spec:S -Takk på forhånd! :-) Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg brukte fire hele veien til 80. Kan ikke si noe galt med det. Er vel ett fett hva du bruker til å lvle. Lenke til kommentar
Mocten Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Frost mage er definitivt best, dessverre! Du tåler mye ,du kan overleve mye letter osv.......Likte vanila da fire mage eide:/ Det går også ann å lvle som fire!! mer damage men mindre escape muligheter. Lenke til kommentar
Stekaren Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 takk for svar! har merket at det er lettere å queste med fire mage, man gjør mer dmg og tar livet av mobsene mye raskere! arcane er vel ikke lurt før 80? mmm , er fortsatt litt usikker siden mange er uenig i hva jeg burde velge, noen som kan fordype seg litt mer i svaret sitt i hva jeg burde spece meg i? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du speccet slik du selv føler er best for deg å lvl og finne din egen spillestil. Frost = Du kan solo mange flere group quest enn som fire, og du kan kite mobs o.l. Fire = Høy dmg output og mobs dør raskere, minus er vel at du kanskje må bruke mer tid på å drikke (Mana). Hvis jeg husker rett så lvl jeg som frost gjennom hele WoTLK, og forøvrig Outland også. Når du blir 80 kan du heller spørre om hva som er "best" iht til raiding eller causual random hc greier. Lenke til kommentar
Stekaren Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Du speccet slik du selv føler er best for deg å lvl og finne din egen spillestil. Frost = Du kan solo mange flere group quest enn som fire, og du kan kite mobs o.l. Fire = Høy dmg output og mobs dør raskere, minus er vel at du kanskje må bruke mer tid på å drikke (Mana). Hvis jeg husker rett så lvl jeg som frost gjennom hele WoTLK, og forøvrig Outland også. Når du blir 80 kan du heller spørre om hva som er "best" iht til raiding eller causual random hc greier. ja da spør jeg om hva jeg skal specce meg i i 80 for raiding og casual random hc! hørt mye om at arcane og fire er best i 80;-) men ser ut som jeg holder meg inntill fire, fremtil noen overbeviser meg om at frost er bedre! Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Er vel mest smak og behag, jeg startet som frost mage og har lvlet frost mage hele veien. Synes det er mye enklere å lvle som frost enn fire mht. at jeg som regel is 'ridin solo'. Prøvd litt fire og litt arcane men foretrekker frost. Det tror jeg kan ha med at jeg lærte meg frost først og er mest komfortabel med frost. Så kjør på med det du er mest komfortabel med og liker best Endret 6. oktober 2010 av NutrL Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 *snip* ja da spør jeg om hva jeg skal specce meg i i 80 for raiding og casual random hc! hørt mye om at arcane og fire er best i 80;-) men ser ut som jeg holder meg inntill fire, fremtil noen overbeviser meg om at frost er bedre! Bare google deg fram til en arcane spec, husker jeg rett så spiller det ikke så veldig mye rolle hva type gear du har som arcane, mens TTW fire eller FF fire trenger du vel endel crit for å få max ut av damage. Inne på WOW EU Mage forumet så vil du nok finne den "beste" builden for raiding og lignende. Har ingen grunn til å prøve å overbevise deg til å bruke fire eller frost, spill slik du selv føler for, uansett når du lvl så er det vel en fin måte med å bli kjent med klasse og lære. Lenke til kommentar
Stekaren Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Tusen takk for alle svar!;-) har spilt en del på fire nå, og personlig føler jeg meg komfortabel med det siden jeg ofte går sammen med andre i grupper og instancer o.l!;-) så jeg går for fire! som sagt, tusen takk for alle som har gjort meg sikker på valget mitt!;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå