Gå til innhold

finnes Samsung xcover å få kjøpt enda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

De har den i ludostore.no, hvertfall. Så den også i en Telekiosken eller noe slikt i byen i går.

Ellers har jo tydeligvis oppfølgeren kommet. B2710 ser dønn lik ut, men har endel nytt (GPS, 2mp kamera, 3G), men har også bare 1300mah batteri. Lurer på om det går an å flytte batteriet fra E2370-en over i B2710. Noen som veit det?

Lenke til kommentar

De har den i ludostore.no, hvertfall. Så den også i en Telekiosken eller noe slikt i byen i går.

Ellers har jo tydeligvis oppfølgeren kommet. B2710 ser dønn lik ut, men har endel nytt (GPS, 2mp kamera, 3G), men har også bare 1300mah batteri. Lurer på om det går an å flytte batteriet fra E2370-en over i B2710. Noen som veit det?

Begge modeller av xcover er å finne nesten overalt nå. Var bare i starten det var litt dårlig tilgang på de.

Batteriet passer ikke, nei, da batteriet er mye tykkere.

Lenke til kommentar

Ok. Kjedelig at de har nedgradert batteriet såpass på den nye. Jeg lader min E2370 sånn ca hver fjerde, femte uke. Lurer allikevel litt på oppgradering til B2710, da den har et par features (brukandes kamera, GPS) som jeg har litt lyst på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...