fiskebollebiff Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ette er jo en relativt ny mobil, men jeg ser at hverken elkjøp eller expert har den inne! Den kan ikke ha gått ut så tidlig, bor i østfold hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ingen som vet? Jeg trenger raskt svar, hadde planer om å stikke ut å kjøpe den i dag. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nope den er EOL (End of Line) og blir ikke solgt i Norge lenger. JEg skulle kjøpe den og, og alle store butikker og nettbutikker sa at den ikke kommer inn. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Den er bekreftet hos distributør i Norge den 18/10, så om noen uker burde den være på lager/kunne skaffes relativt raskt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 søren også, den var den eneste mobilen som var aktuell Men jeg prøver meg på noen telefoner til elkjøp og expertog hører. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 sjekka med elkjøp og de hadde den inne på megastore i fredrikstad, Hva er megastore? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 sjekka med elkjøp og de hadde den inne på megastore i fredrikstad, Hva er megastore? Det er de største Elkjøp-butikkene. Lenke til kommentar
bloga Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Butikker som er på over 5000m2 betegnes som "Megastore" :---D Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Tror dere elkjøp er så snille/glade i kundene sine/flinke, at de kan sende en telefon fra fredrikstdad til en annen halden? Jeg har ikke bil så å ta tog til fredrikstad for en mobil er litt drøyt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 var på eljøp i dag, og de hadde den ikke her jeg bor men de hadde tre igjen i fredrikstad, heller ikke på expert hadde de den ikke, men de skulle få den inn men visste ikke når. Lenke til kommentar
hgb Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 De har den i ludostore.no, hvertfall. Så den også i en Telekiosken eller noe slikt i byen i går. Ellers har jo tydeligvis oppfølgeren kommet. B2710 ser dønn lik ut, men har endel nytt (GPS, 2mp kamera, 3G), men har også bare 1300mah batteri. Lurer på om det går an å flytte batteriet fra E2370-en over i B2710. Noen som veit det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 De har den i ludostore.no, hvertfall. Så den også i en Telekiosken eller noe slikt i byen i går. Ellers har jo tydeligvis oppfølgeren kommet. B2710 ser dønn lik ut, men har endel nytt (GPS, 2mp kamera, 3G), men har også bare 1300mah batteri. Lurer på om det går an å flytte batteriet fra E2370-en over i B2710. Noen som veit det? Begge modeller av xcover er å finne nesten overalt nå. Var bare i starten det var litt dårlig tilgang på de. Batteriet passer ikke, nei, da batteriet er mye tykkere. Lenke til kommentar
hgb Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ok. Kjedelig at de har nedgradert batteriet såpass på den nye. Jeg lader min E2370 sånn ca hver fjerde, femte uke. Lurer allikevel litt på oppgradering til B2710, da den har et par features (brukandes kamera, GPS) som jeg har litt lyst på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå