idakaroline Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tror at jeg kanskje kan ha fått virus på Macbooken min. Har sett at papirkurven min stadig fyller seg opp, uten at jeg selv flytter noe dit. Når jeg åpner papirkurven står det "recovered files" på en mappe. Når jeg åpner den, kommer det opp masse mapper, dokumenter osv. Når jeg så prøver å slette alt som er der, står det at det blir sletta over 1500 filer derifra. Det trenger ikke å være virus, men jeg tenker at det kanskje kan være det. Her en dag fikk jeg e-mail fra en slektning med en bloggadresse. Jeg trodde så klart at det var hans egen blogg, og gikk inn. Etter dette har jeg vært plaget med dette i papirkurven. Jeg har generelt lite peiling på data, så er det noen som kan hjelpe meg litt med dette? Er det noe annet jeg bør se spesielt etter? Lenke til kommentar
Stekaren Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 http://lmgtfy.com/?q=Virus+scan+mac+os+x sjekk den du. håper den var til hjelp ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå