Dassen Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Misfornøyd med Nudie? Hvilke bukser har du kjøpt da? Jeg har tre jeans fra Nudie. To av de har fantastisk kvalitet, den tredje, som forresten egentlig har best passform med god margin har to hull i skrittet etter et års bruk omtrent. Det skal sies at den buksen som røk i skrittet heller ikke kostet mer enn 800 kroner. Men generelt synes jeg ikke Nudie er oppskrytt egentlig. Tiger of Sweden derimot er jeg helt enig i. Var et par dongeribukser som så slik ut på knærne etter ca 1 år. Og det ene er slitt fra innsiden og ut så vidt jeg kan forstå, og det er jo faktisk ganske sjokkerende på en bukse som skryter på seg god kvalitet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvordan vasket du de, og hvor ofte ble de brukt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Det lurer jeg og på. Så rimelig utvaskede ut... Men jeg har alltid vært litt skeptisk til Nudie selv... Ikke at jeg noen gang har hatt noe derfra, men... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvordan vasket du de, og hvor ofte ble de brukt? Det er jeg redd du må spørre min mor om De gikk på rullering med 5-6 andre bukser over 1 år tid og ingen av de andre har samme symptomer (m/untak av en Tiger-bukse som baklomma også var på vei av) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har komplekser mot Nudie. Jeg har aldri hatt Nudie, men likevel klarer jeg ikke å like dem. Mulig denne kompleksen har grobunn i at noen medstudenter svært jevnlig går i Nudie. Jeg har liksom ikke så lyst til å bli sammenliknet med dem, derfor unnlater jeg å kjøpe Nudie. Den ser jeg. Da jeg gikk på ungdomsskolen for et par år siden hadde 10-12 stykker på seg samme svarte Nudie buksen hver dag. Men der skal man jo ikke skille seg ut så det funket jo for de. Jeg burde skaffe meg noen nye bukser forresten. Jeg så gjennom skapet mitt for en time eller to siden og fant ut at jeg bare bruker 3-4 bukser jevnlig. Pluss en rød chino, men den er litt vanskelig å.. bruke, av og til, hvis dere fanger sladden min? Utenom det synes jeg Dolce & Gabbana og Armani er kraftig oppskrytt. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Enig der. Armani burde holde seg til dresser. Dolce & Gabbana lager jo bare blodharry klær for nyrike som må ha for show-off faktoren imo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 De buksene ser jo totalt rævkjørt ut. Greit nok at knærne gjerne er et stresspunkt, men allikevel. Hva betalte du for dem? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 1200,- antar jeg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva faen gjorde du med de? Var da drøyt til slitasje, tror aldri jeg har hatt noen jeans som er ei næærheten av det samme. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Å faen for en pris i forhold til kvalitet. Nettopp derfor jeg tar vare på kvitteringer. For å kunne klage på møkkaprodukter. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Vel, vanlig bruk antar jeg og et stk. russetid som sikkert har mye av skylda. Men de andre buksene overlevde. Jeg holder meg uansett unna Nudie heretter. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, ihvertfall når jeg kan skryte av å ha brukt jeans (rådenim) til 200kr fra eBay som eneste par jeans i to år uten store tegn til slitasje! Det er dessverre ikke alltid kvalitet står i stil til pris. =/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Øh, hvem bruker jeans i russetiden? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Utrolig godt poeng. Har aldri sett russ i jeans. Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Forbudt med russetøy fram til 1. mai. Russetiden starter 17. august nå for tiden, hehe. Touché Endret 20. oktober 2010 av Dassen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jag har aldri hørt om et forbud mot russetøy før 1. mai, og det er bare to år siden jeg var russ... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Man tar ikke på seg russebuksen før dåpen, som vel er 1. mai? Jeg er russ i år, men gidder ikke danke rundt i gråe russejoggisser hele året hvertfall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Lol, bygdenorge altså... I Oslo/Bærum/Asker tar man på seg russebuksen når russetiden starter, dvs. når busskåringen på skolen man går på er. Som regel rundt 24-25 april. Edit: Og dåp? Er det noen som fortsatt gjør det? Endret 20. oktober 2010 av fkm 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg føler meg uttafor - jeg deltok ikke på dåp og hadde ingen russebusser (også kalt en uforståelig investering) på skolen. Tok dog på buksene i slutten av april. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Lol, bygdenorge altså... I Oslo/Bærum/Asker tar man på seg russebuksen når russetiden starter, dvs. når busskåringen på skolen man går på er. Som regel rundt 24-25 april. Edit: Og dåp? Er det noen som fortsatt gjør det? Det er 6-7 dager ekstra da, samt - jeg er usikker Er ikke så oppdatert på russefronten, for å si det mildt. Er russedåp i hele Rogaland såvidt jeg vet, men igjen - det er særdeles lite om russ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå