Gå til innhold

Tråd for klesmerker du syns er oppskrytt

Anbefalte innlegg

Synes forøvrig at kvaliteten på mye omtalte fjortizmerker, bl.a. Volcom, ikke er så verst. Til den prisen kan du få helt grei rådenim, og velger du å se bort fra alle de "loose fit"-buksene kan du også få grei passform på enkelte modeller. Buksene er så og si immune mot hull o.l., ettersom de opprinnelig er laget for skatere.

Resten av kolleksjonen til Volcom, Wesc osv. er noe annet. Men akkurat enkelte denimbukser er ikke så verst til prisen de blir solgt for.

Strekker meg så langt som å si at Volcom har bedre denim enn Diesel. Flame.

Endret av nikko_tt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lacoste er vel noe av det meste over-hypede merket.

Har et par piqueer av de, det skal jeg være den første til å innrømme, men ting som f.eks jakkene deres og skoene (gud bevares) er ekstremt tacky og du kan få høyere kvalitet til samme eller lavere pris.

Imo så er kanskje bare piquene til Lacoste som duger. Evt noen shorts.

Lenke til kommentar

Til for at mine yndlingsdyr er krokodiller og alligatorer kan jeg ikke si jeg er veldig glad i logoen til Lacoste. Skoene suger, men vet lite om andre plagg, men vil ikke ha den krokodillen på brystet. Har nok med min utstoppede alligator "Avan".

Jeg har faktisk lyst til å anskaffe en tatovering av en krokodille eller alligator, men tør faen i frykt for at det skal misforståes og tolkes som Lacoste-logoen ...

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Det var ment som en spøk ettersom man ikke kjøper bukser som er for små, og ikke et personangrep. Point being: Selvfølgelig må det ha vært en produksjonsfeil, som thrice også sier.

Tja, vet nå om flere som kjøper klær som er for små, og de er ikke nødvendigvis feite.

Har ett plagg fra Lacoste. Det er en svart half zip i ull. Ingen flashy krokodillelogo på brystet. Den virker å være av god kvalitet.

Lenke til kommentar

Liker ikke at merker som Volkom og Vans plutselig har begynt å blitt sett på som "fjortizz". Både Volcom og (spesielt) Vansk er gode skatemerker, og for bare tre-fire år siden relativt små i norge. Brettmiljøet brukte disse merkene, og ellers var det ikke så veldig utbredt blant resten. Skulle ønske det fortsatt var sånn. Vans er for øverig et merke jeg liker veldig godt, hatt mange Vans-sko i min skate-karriere, og syntes det er noe av det beste man får tak i.

Ellers syntes jeg ikke stort om de typiske "Urban-merkene" som Moods, Jhonny leaves Home osv. Dyre, ikke SÅ utrolig fine, og ellers middelkvalitets klesmerker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen grunn til å spore helt av topic heller nå.

G-Star Raw syntes jeg er oppskrutt og overprisa, samtidig som det er stygt.

Må si meg enig. Jeg var innom G-Star Raw butikken i Oslo her om dagen, og det sier litt om merket når ekspeditøren i står i alt for trang singlet og hullete syrevaska jeans midt i oktober. Da skjønner man at dette ikke er klær det er verdt å legge igjen penger i. Greit at folk går sånn, men det er overpriset til tusen.

Lenke til kommentar

Ta av en krokodille som gnafser på Lacoste-korkodillen da. :new_woot:

I like it! :D

Det var ment som en spøk ettersom man ikke kjøper bukser som er for små, og ikke et personangrep. Point being: Selvfølgelig må det ha vært en produksjonsfeil, som thrice også sier.

Tja, vet nå om flere som kjøper klær som er for små, og de er ikke nødvendigvis feite.

Nei, de er nok heller dumme. :)

Yikes. En tatovering av en krokodille?

Den eneste som kan forsvare noe sånt er Steve Irwin.

Det ligger litt mer bak, i tillegg til at jeg sov med min utstoppede alligator da jeg var liten. Søte "kosedyr". :)

Uansett, slenger meg på ang. G-Star Raw. De har sjeldent fine klær og skal jo ha med den for***** logoen sin over alt - ikke pent. Kvaliteten vet jeg dog ikke noe om, men magefølelsen min sier den er dårlig i forhold til prisen.

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å spore helt av topic heller nå.

G-Star Raw syntes jeg er oppskrutt og overprisa, samtidig som det er stygt.

Må si meg enig. Jeg var innom G-Star Raw butikken i Oslo her om dagen, og det sier litt om merket når ekspeditøren i står i alt for trang singlet og hullete syrevaska jeans midt i oktober. Da skjønner man at dette ikke er klær det er verdt å legge igjen penger i. Greit at folk går sånn, men det er overpriset til tusen.

Sikkert samme type som jeg møtte, førsteog siste gang jeg var innom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...