Gå til innhold

Tråd for klesmerker du syns er oppskrytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der var jo ganske normalt til Acne å være da. Uansett, de har jeans av god kvalitet og resten gir jeg egentlig litt faen i. Synes for øvrig det er morsomt med noen som presser grensene litt. Søsteren min er f.eks. veldig glad i en del sko fra Acne, men mange jeg kjenner avskyr dem.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

generelt alle de merkene "kidza" går i wesc, volcom og div. skater/snowboardermerker. ser tullete ut å gå i fult fuckings skiantrekk med "reklame" for merket du går i nedi byen, flesteparten har sikkert ikke en gang ei fjøl å kjøre på :p

selv så syns jeg ikke h & m er så dumt, det er billig og varer lenge nok til prisen, ei bukse til 200 fra h & m varer like lenge som ei til 2000 gjør for min del. og behøver ikke å være så utrolig redd for å ødelegge ei bukse til 200 liksom

mine diesel bukser holder i årevis, mens billig buksene jeg kjøper holder, kanskje måneder...

Lenke til kommentar

Syntes Acne har mye som funker jeg! Er dog enig i at bildene de putter sammen på hjemmesiden ikke funker. Jeansene er av god kvalitet, passform og jeg liker utseende/passformen. Har også en dress fra Acne jeg er svært fornøyd med. De har også enkle cardigans, v-halser og skjorter som ser bra ut. Sko har de også hatt, selv om F/W 10 ikke er helt meg mtp akkurat det.

^Hvor mye har du sett av Converse? Mine converse er så enkle du får dem, helsvarte og helhvite (tror ikke man får disse i butikk i Norge - har faktisk aldri sett noen andre med like)

Lenke til kommentar

Syntes Acne har mye som funker jeg! Er dog enig i at bildene de putter sammen på hjemmesiden ikke funker. Jeansene er av god kvalitet, passform og jeg liker utseende/passformen. Har også en dress fra Acne jeg er svært fornøyd med. De har også enkle cardigans, v-halser og skjorter som ser bra ut. Sko har de også hatt, selv om F/W 10 ikke er helt meg mtp akkurat det.

Jeansene kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har nok erfaring med de, men jeg har sikkert solgt 6 gensre/t-skjorter jeg har fått i forbindelse med promotiongreier, fordi at alle har hatt "acne-fitten", som får gant sin bilringfit til å fortone seg som klær for syltynne ladyboys.

Lenke til kommentar

Moods of Norway.

Var tilhenger av de når de startet og kjøpte en del gensere. Ble premiert med klær av skikkelig elendig kvalitet. Genserne ble ubrukelige etter et par vask. Skikkelig nuppete.

Dette er dog en stund siden. Jeg vet ikke om de har blitt bedre, men jeg fikk en t-skjorte av de for et år siden, og den var i ganske elendig kvalitet den også.

Lenke til kommentar

Da har du iallefall lært noe av det!

Måtte le litt av en kar som var innom Volt med dama si. Prøvde en Moods of Norway-dress, og kommenterte at kvaliteten var elendig - allikevel kjøpte han den, og andre plagg til en samlet sum av rundt eller over 10k hvis jeg oppfattet det riktig. Greit nok at man har (en pappa med) mye penger på konto, men det er da fortsatt ikke en grunn til å kaste penger ut av vinduet.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Moods of Norway.

Var tilhenger av de når de startet og kjøpte en del gensere. Ble premiert med klær av skikkelig elendig kvalitet. Genserne ble ubrukelige etter et par vask. Skikkelig nuppete.

Dette er dog en stund siden. Jeg vet ikke om de har blitt bedre, men jeg fikk en t-skjorte av de for et år siden, og den var i ganske elendig kvalitet den også.

De har blitt bedre har jeg hørt, leverte rett og slett tilbake to gensre rundt førstekolleksjonen tror jeg (Sær krage, bilde av gammel kjerring på ryggen), og selger innrømte at de hadde trøbbel med kvaliteten.

Skjønt, stilen er ikke akkurat min lengre, så kan ikke uttale meg skråsikkert.

Mens vi er inne på oppskrytte merker, hva er greia med den "Replay ræva", den posen som henger ned fra rumpeballene slik at overvektige skal kunne presse skinkene ned i de?

Merker at cheap monday også kjører feitrævbukser.

Men replay er for pokker italiensk, er det ikke? Trodde de hatet tjukkaser.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Moods of Norway.

Lol, du får som fortjent.

Lenke til kommentar

generelt alle de merkene "kidza" går i wesc, volcom og div. skater/snowboardermerker. ser tullete ut å gå i fult fuckings skiantrekk med "reklame" for merket du går i nedi byen, flesteparten har sikkert ikke en gang ei fjøl å kjøre på :p

selv så syns jeg ikke h & m er så dumt, det er billig og varer lenge nok til prisen, ei bukse til 200 fra h & m varer like lenge som ei til 2000 gjør for min del. og behøver ikke å være så utrolig redd for å ødelegge ei bukse til 200 liksom

mine diesel bukser holder i årevis, mens billig buksene jeg kjøper holder, kanskje måneder...

Ja, jeans fra Diesel er av god kvalitet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...