Gå til innhold

Tråd for klesmerker du syns er oppskrytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G-Star Raw, makan til møkkaklær skal man lete lenge etter. Jeg skal innrømme at jeg kjøpte noen plagg fra dem før jeg begynte å tenke over klesstilen min, og de klærne var av patetisk dårlig kvalitet i forhold til prisen. Det at designet i seg selv er også preget av usmakelige mengder unødvendige glidelåser, sømmer og logoer, gjør heller ikke ting bedre.

Lenke til kommentar

Dolce & Gabbana, hvert fall noen av linjene derifra, harry!

2000 kr for et par D&G sneakers. Røverkjøp..

Men Dressmann, hvilke mennesker er disse klærne laget for? Ja, jeg vet det ikke er rare greiene, og pleier ikke å handle der, men helt plain hvite t-skjorter burde vel kunne gå?

Nei, faktisk ikke. Å kjøpe i SMALL på Dressmann er tydeligvis det samme som LARGE ellers. Elendig passform. Ser ut som jeg har tatt på meg et seil..

Ellers så er vel ikke Dressmann oppskrytt når jeg tenker meg om, men vanlige t-skjorter burde alle klare å lage i noenlunde normal passform.

Må faktisk si meg litt uenig her. "man basic" t-skjortene med V-hals fra Dressmann er de beste t-skjortene jeg eier og har, kvir meg omtrent for å kjøpe andre t-skjorter! God passform og grei kvalitet. Men nå bruker jeg XL også, det kan jo ha noe å si...

Synes forøvrig også boxershortsene fra Dressmann er genialt gode. Har prøvd meg med litt andre merker innimellom, men ingenting føles like bra.

Ellers synes jeg at mer enn 800 for en bukse eller en genser er helt urimelig, tviler sterkt på at kvaliteten på en bukse til 2000 er noe bedre enn de jeg kjøper på H&M, Dressmann osv..!

Lenke til kommentar
Enig, kvaliteten på noe av det er bra, mens en del andre ting er så rævva!

Fail.

Hvor mye klær har du fra moods da?

Null, niks og nada, og aldri har jeg hatt noe heller (og takk gud for det). Jeg kan fortsatt si deg at kvaliteten ikke er noe særlig, uavhengig av om jeg har noe derfra eller ikke.

Lenke til kommentar

Helt enig ang. Moods. Synes det er kult at de har lykkes. Men hvsi man ser nærmere etter på materialene som brukes o.l. så er dette klær av lav kvalitet.

Dressmann har aldri markedsført seg som hipt, men man får klær av kvalitet derfra. Selv sverger jeg til boksershortser fra Dressmann, disse har overlegen komfort og kvalitet sammenlignet med andre boksershortser på markedet.

Ed hardy orker jeg ikke en gang kommentere. Det er så harry at jeg har ikke ord!

Når det kommer til pris vs. kvalitet er det vanskelig å være kategorisk. Personlig synes jeg ikke h&m har spesielt god kvalitet, så det er vanskelig å bruke h&m som referanse. Uansett så er bukser i 2000+ kroners klassen ofte laget med fokus på designet fremfor kvaliteten. Selv har jeg flere bukser i denne prisklassen, og det varierer som sagt enormt. På den ene siden har jeg D&G bukser som er laget i et utrolig tykt og slitesterkt jeans-stoff, som jeg mest sannsynlig aldri kommer til å slite ut. Jeg har og et par busker fra john Galliano som ikke en gang kan vaskes i maskin. Sistnevnte kjøpte jeg heller aldri og forventet et par bukser som tålte mye.

Lenke til kommentar

generelt alle de merkene "kidza" går i wesc, volcom og div. skater/snowboardermerker. ser tullete ut å gå i fult fuckings skiantrekk med "reklame" for merket du går i nedi byen, flesteparten har sikkert ikke en gang ei fjøl å kjøre på :p

selv så syns jeg ikke h & m er så dumt, det er billig og varer lenge nok til prisen, ei bukse til 200 fra h & m varer like lenge som ei til 2000 gjør for min del. og behøver ikke å være så utrolig redd for å ødelegge ei bukse til 200 liksom

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...