Winston Wolf Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Denne tråden er for at brukerne på MoV-delen av forumet skal få si hvilke klesmerker de synes er oppskrytt, av uforventet dårlig kvalitet o.l. Tråden kan forsåvidt også brukes til å promotere merker man synes er bedre enn forventet, gir mye for pengene og så videre. Jeg vet at dette ofte blir tatt opp i caféen, men den er rotete. Kan selv starte med å si at jeg synes Gant er et veldig oppskrytt merke. I forhold til merker vanlige folk går med, så er det mer enn bra nok. Men det at de selv sier og oppfører seg som om de er ufattelig high-end og eksklusiv, når de ikke er det, liker jeg ikke. Et annet merke er butikkmerket til Jack&Jones. Jeg fikk noen klær derfra og tenkte jeg ikke burde kaste de siden dette var en gave. Kvaliteten viste seg å være ufattelig dårlig, og dette er fra en butikk som lover "god" kvalitet og ikke så altfor lave priser heller. Endret 4. oktober 2010 av nikko_tt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er ikke videre imponert av jeans fra ToS. Ellers er jeg enig i det med Gant. Er dog fornøyd med en flanellbukse jeg har av merket. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Vil ikke si at Gant fremstiller seg selv som ufattelig high-end og eksklusivt, ettersom prisen er forholdsvis lav, men jeg er ganske enig i det du sier uansett. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Var vel heller en insident hvor den daglige lederen på Gant i Bergen sa at "denne" skjorten er en av de beste av sitt slag i landet. Hvilket slag han mente vet jeg ikke, men det var litt morsomt. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 jack&Jones er en billigkjede, og prøver vel ikke å fremstille seg som noe annet? Selv har jeg god erfaring med Gant når det kommer til kvalitet. Som sagt er det et midprize-merke, og jeg synes absolutt merket innfrir forventningene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Enig ang. J&J. Har aldri hatt klær derfra selv, og jeg har vel vært inne i en butikk ca. en gang, men jeg har uansett ikke et intrykk av at de prøver å fremstille seg selv som mer enn et billigmerke, og forventnigene må følgelig være deretter. Når det kommer til Gant har jeg litt blandede erfaringer. Får ofte noe fra Gant til jul av faren min, og noe er greit, mens mye suger. Personlig ville jeg aldri kjøpt Gant til fullpris, ettersom man kan få mye bedre for pengene andre steder, men finner man noe på f.eks. 50 % kan det godt være et bra kjøp. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg er ikke videre imponert av jeans fra ToS. ToS har skuffet meg et par ganger. Selv har jeg god erfaring med Gant når det kommer til kvalitet. Som sagt er det et midprize-merke, og jeg synes absolutt merket innfrir forventningene. I det vesentlige er jeg enig. Endret 5. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) jack&Jones er en billigkjede, og prøver vel ikke å fremstille seg som noe annet? Selv har jeg god erfaring med Gant når det kommer til kvalitet. Som sagt er det et midprize-merke, og jeg synes absolutt merket innfrir forventningene. Jeg mener ikke denne tråden for bare midrange-highrange merker, men også alle slags merker du synes det er dårlig kvalitet for i forhold til hva man betaler. Jeg vet at Jack&Jones er et billigmerke. Uansett, J&J sitt butikkmerke synes jeg faktisk er dyrt i forhold til hva man betaler for, men det kan dog bare være meg. Endret 5. oktober 2010 av nikko_tt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Synes det er jævelig mye dyrt hos mange av disse "skate" butikkene, Urban osv. Ofte koster det en laks for en enkel hettegenser med Volcom logo på. 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Lacoste. Kanskje ikke så high-end dette heller, men man får mye bedre kvalitet og passform til den prisen av Lacoste produkter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) DC, Volcom, Wezc og dem type merker. Endret 5. oktober 2010 av Wizzlee 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Dsquared2, om det er noen som skryter av det 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Dolce & Gabbana, hvert fall noen av linjene derifra, harry! 1 Lenke til kommentar
oholles Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Dolce & Gabbana, hvert fall noen av linjene derifra, harry! 2000 kr for et par D&G sneakers. Røverkjøp.. Men Dressmann, hvilke mennesker er disse klærne laget for? Ja, jeg vet det ikke er rare greiene, og pleier ikke å handle der, men helt plain hvite t-skjorter burde vel kunne gå? Nei, faktisk ikke. Å kjøpe i SMALL på Dressmann er tydeligvis det samme som LARGE ellers. Elendig passform. Ser ut som jeg har tatt på meg et seil.. Ellers så er vel ikke Dressmann oppskrytt når jeg tenker meg om, men vanlige t-skjorter burde alle klare å lage i noenlunde normal passform. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Fjortismerker som Volcom, Vans, WEsC osv er bare bull...hvorfor gidder noen å betale 1000 kroner for en hettegenser? Alle går jo i sånne og er jo styggeligste farger på der da! Jeg kjøper klærne mine på Jack and Jones og syns de har god kvalitet og bra design. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) J&J er like ille som nevnte merker. Kvaliteten er ikke verdt prisen og de har forferdelige trykk på alle slags klesplagg for å gjøre allerede stygge plagg enda styggere. Endret 8. oktober 2010 av lokeland 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Alt som koster mer enn det burde. Jeg skal ikke si at jeg unngår selv å kjøpe merkeklær, men jeg kjøper dem fordi de er kule, ikke fordi jeg vil vise status eller følge mote. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 J&J er verre enn nevnte klær. J&J har elendig kvalitet. Flere av tskjortene mine derfra har blitt hullete. Wesc osv varer iallfall litt lenger, selv om alt er styggere enn grisen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Alt som suger så mye at de må vise reklame på TV 30 ganger dagen for å få solgt. Nei, jeg bryr meg IKKE om merke-klær. Tøy er tøy. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Tøy er tøy. Kunne ønske jeg kunne sagt det samme. Dessverre er jeg litt for kresen for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå