Gå til innhold

Tråd for klesmerker du syns er oppskrytt

Anbefalte innlegg

Denne tråden er for at brukerne på MoV-delen av forumet skal få si hvilke klesmerker de synes er oppskrytt, av uforventet dårlig kvalitet o.l. Tråden kan forsåvidt også brukes til å promotere merker man synes er bedre enn forventet, gir mye for pengene og så videre.

Jeg vet at dette ofte blir tatt opp i caféen, men den er rotete.

Kan selv starte med å si at jeg synes Gant er et veldig oppskrytt merke. I forhold til merker vanlige folk går med, så er det mer enn bra nok. Men det at de selv sier og oppfører seg som om de er ufattelig high-end og eksklusiv, når de ikke er det, liker jeg ikke. :hrm:

Et annet merke er butikkmerket til Jack&Jones. Jeg fikk noen klær derfra og tenkte jeg ikke burde kaste de siden dette var en gave. Kvaliteten viste seg å være ufattelig dårlig, og dette er fra en butikk som lover "god" kvalitet og ikke så altfor lave priser heller.

Endret av nikko_tt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig ang. J&J. Har aldri hatt klær derfra selv, og jeg har vel vært inne i en butikk ca. en gang, men jeg har uansett ikke et intrykk av at de prøver å fremstille seg selv som mer enn et billigmerke, og forventnigene må følgelig være deretter.

Når det kommer til Gant har jeg litt blandede erfaringer. Får ofte noe fra Gant til jul av faren min, og noe er greit, mens mye suger. Personlig ville jeg aldri kjøpt Gant til fullpris, ettersom man kan få mye bedre for pengene andre steder, men finner man noe på f.eks. 50 % kan det godt være et bra kjøp.

Lenke til kommentar

jack&Jones er en billigkjede, og prøver vel ikke å fremstille seg som noe annet?

Selv har jeg god erfaring med Gant når det kommer til kvalitet. Som sagt er det et midprize-merke, og jeg synes absolutt merket innfrir forventningene.

Jeg mener ikke denne tråden for bare midrange-highrange merker, men også alle slags merker du synes det er dårlig kvalitet for i forhold til hva man betaler.

Jeg vet at Jack&Jones er et billigmerke. Uansett, J&J sitt butikkmerke synes jeg faktisk er dyrt i forhold til hva man betaler for, men det kan dog bare være meg.

Endret av nikko_tt
Lenke til kommentar

Dolce & Gabbana, hvert fall noen av linjene derifra, harry!

2000 kr for et par D&G sneakers. Røverkjøp..

Men Dressmann, hvilke mennesker er disse klærne laget for? Ja, jeg vet det ikke er rare greiene, og pleier ikke å handle der, men helt plain hvite t-skjorter burde vel kunne gå?

Nei, faktisk ikke. Å kjøpe i SMALL på Dressmann er tydeligvis det samme som LARGE ellers. Elendig passform. Ser ut som jeg har tatt på meg et seil..

Ellers så er vel ikke Dressmann oppskrytt når jeg tenker meg om, men vanlige t-skjorter burde alle klare å lage i noenlunde normal passform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...