Flygg Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Prøv å installere de nyeste driverne til grafikkortet. hadde et lignende problem på NFS: Porsche, men det ble bra da jeg innstallerte nye drivere. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hmm du kan jo prøve å legge inn den patchen som man trengte da grafikken ble fucket i GTA3? Vet ikke om du kjører XP da men.. Har du sett på hjelpen på hjemmesiden dems? Ja. hadde akkurat samme problemer med det var på GTA3.. måtte laste ned gta 3 update til XP. da gikk det bra. last ned patch du så årner det seg sikkert. kanskje du kan oppdatere skjermkort driverene.. Lenke til kommentar
cof Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 pc'en min en 800 mhz med geforce ddr kjører vice city helt fint Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Når jeg spiller GTA3 Vice City... Mener ikke være kjip, men mener å huske at GTA3 og Vice City er to forskjellige spill og at det ikke er noe som heter GTA3 vice City. -CBI Endret 7. oktober 2007 av VTW Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg