Cabito-onan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, Den siste uken har min Hotmail-konto blitt brukt til å bombardere mine kontakter og andre med søppelpost (spam). Hvordan kan noen greie å gjøre dette? Hva kan jeg gjøre for å stoppe dette? På forhånd takk for svarene. Hilsen Cabito-onan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva med å bytte passord? slik at eventuell inntrenger sperres ute? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjærsten min har akkurat det samme problemet. Så jeg kommer til å følge med på denne tråden her. Så Cabito-onan gi beskjed hvis du finner ut noe som fungerer. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har sammen problem selv. Bytte passord er kanskje det som skal til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har sammen problem selv. Bytte passord er kanskje det som skal til? Nei sier du det du! Lenke til kommentar
Cabito-onan Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Det hjalp! Jeg byttet bare passordet på hotmail-kontoen, så stoppet utsendelsen av spam fra min konto. Takk for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er vel den klassiske "se hvem som har blokkert deg" og lignende "tjenester" som folk lar seg narre til og oppgi login til sin MSN. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har sammen problem selv. Bytte passord er kanskje det som skal til? Nei sier du det du! Type du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå