LarsLarsLars Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Overføre mobilkontakter fra Sony Ericsson G900 til Samsung Galaxy S. Hvordan gjør jeg det? på en enkel måte slik at ikke alle kontaktene går i stykker. Dvs blir kuttet opp og lagt til merkelige tegn osv. Når jeg har byttet tidligere har jeg kun byttet til en annen sony ericsson for at dette skulle gå lett. Da brukte jeg bare bluetooth og overførte til datamaskinen. så fra datamaskinen til den nye telefonen. Men hva gjør jeg nå? går ut ifra at disse to telefonene ikke bruker samme "format" for å lagre kontakter i? Lars Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 dette var jo et problem for mange år siden. er det ingen som har noen god løsning på det ennå?? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Synkroniser din gamle telefon mot PC med outlook eller annet støttet program. Synkroniser så din nye telefon mot samme PC og program. Vips, så er det i orden. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 hvordan gjør jeg det da? via et pc program? Eller må jeg innstallere outlook? jeg bruker gmail nå så har ingen konto på outlook. Har en gammel epost liggende som jeg kan bruke hvis jeg må ha mail konto? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du må helt sikkert ha et synkroniseringsprogram til SE-telefonen din. Hvis den fikser å synce opp mot Gmail kan du synce derfra videre til SGS. Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hvordan gjør jeg det da? via et pc program? Eller må jeg innstallere outlook? jeg bruker gmail nå så har ingen konto på outlook. Har en gammel epost liggende som jeg kan bruke hvis jeg må ha mail konto? Her tror jeg du blander litt. Outlook er et program som følger med Office pakken. Du trenger ingen konto. 1. Installer Sony Ericsson PC-suite på PCen din og synkroniser telefonen mot Outlook. 2. Installer Samsung Kies på PCen din og synkroniser mot Outlook. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 skal prøve det. takk for svar Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Det funket knall det måtte bare laste ned outlook. Så var det enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå