Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

for en tid tilbake, rundt januar i år spilte jeg mw2 multiplayer for første gang og det var skikkelig morro. Man kunne gjøre det godt og man kunne gjøre det skikkelig dårlig.

 

Men da jeg for 2 dager siden hadde tid og mulighet til å spille online igjen oppdaget jeg at noen har ingen rekyl på våpen (ser på kill cam) når de beskyter meg.

1 hadde en fal som hammret ut kuler uten at det er rekyl å spore, enkelt skyter og treffer fra helt drøye hold og noen var det ikke råd å drepe.

 

Er det mulig at noen klarer å jukse på dette spillet?

Spiller på xbox 360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vinner du når du jukser har du ikke vunnet, men jukset.....

 

Noe flere skulle tenkt litt på.....

 

 

 

Nå er det en rekke mods og tillegg etterhvert som du stiger i levels i MW2 som kan virke litt bakover sveis aktig for de som begynner nå (som har level 1 og treffer på folk som har 72 levels...) og som derfor kan virke som juks, men bare vent til du kommer ut for en som driver wall hacks i spillet, det vil si han går tvers i mellom vegger og dreper deg med kniv... Slike skjønner ikke at de ødelegger spillet for andre... Ville faktisk vært bedre om de lagde et system som ga dem hundre ganger mer poeng med en gang, men det er vel det som er moro da, å ødelegge for andre... Synd at det skal så få til for å ødelegge for andre...

 

Så enplayer delen har nok ikke utspilt sin rolle totalt enda tror jeg, på grunn av slike idioter som tror de vinner når de jukser...

 

Ellers så må jeg jo si at en del er knakende gode også da og spillet hever seg veldig på hvem du spiller med.... Det er forskjell når du spiller med noobs som ikke skjønner poenget med teamwork og som tror de kan avgjøre alt alene enn når du teamer opp med erfarne karer som skjønner at de komemr lengst ved å støtte hverandre... Og mye mer moro også når teamet beveger seg som en og "ruller" opp stillingene til motparten...

 

Ender ofte opp med M240 maskingeværet der jeg legger covering fire mens de med andre våpen leapfrogger og kaster granater og noen av spillerne er så gode i dette at en nesten skulle tro det var juks... :)

 

Men har ikke inntrykk av at juks er noen stor deal i PC segmentet av spille ihvertfall... Har bare vært borti et par wallhackere og noe annet smårusk og det er jo ikke mye når en ser hvor mange som spiller...

 

Hva om alle jukset? Ville spillet blitt bra da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det var en stuind på PC at hvert game jeg kom inn i så var det minimum 2 stk som jukset.

heldigvis ser det ut som om det har blitt slutt på det verste, men via steam så bruker spillet uenderlig lang tid på å finne en match så jeg har gitt det opp.

 

spiller litt MOH i vente på black ops å lar MW2 seile sin egen sjø

Lenke til kommentar

I dag skjedde det sykeste som har skjedd meg noen gang på cod mw2.

Jeg spilte på den banen med alle flyvrakene og så kom den en på findens lag med full aimbot og evig liv hadde han å. så da hentet jeg frem skoldet, etter 3 min med det sto det Notice: you got kicked. Etter jeg spilte med den fyren i dag så har jeg mista alle sakene på våpende mine som red dot og sånn på scar. men achog har jeg beholdt og i barracs så står det at jeg ikke har noen kills med våpende :ohmy:

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Da er det bare å brenne alle broer som leder til mw2 og gjøre seg klar til 9. november! :D Selv er jeg veldig lei alt som er feil med mw2 og alt dritet det medfører. Men sitter her og er så nær 100 000 kills at jeg ikke vet om jeg skal gå for det eller ikke :p Men det er strengt talt ikke noe i mw2 som er viktig lenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er det bare å brenne alle broer som leder til mw2 og gjøre seg klar til 9. november! :D Selv er jeg veldig lei alt som er feil med mw2 og alt dritet det medfører. Men sitter her og er så nær 100 000 kills at jeg ikke vet om jeg skal gå for det eller ikke :p Men det er strengt talt ikke noe i mw2 som er viktig lenger.

100000 kills? drøyt mye :-)

 

Det ser ut som om de fleste har erfaring med pc versonen, men har opplevd mindre av det jeg først reagerte på nå i det siste.

Kan ha noe med at black ops har kommet.

 

Så foresten at de solgte håndkontroller til xbox360 med rapide fire knapper o.l. på elkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...