nomore Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 https://estore.ti.com/EKB-UCOS3-EVM-Stellaris-Robotic-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-µCOS-III-P2165.aspx Snakk om røverkjøp! Vet ikke hva den kan brukes til, eller hvordan den programmeres, styres eller hvilke komponenter den består av, men til $25 må den være verdt det Bruk rabattkode 2JLP-R4XRT3. Obs obs! Siden til Texas Instruments er litt... ehm... texas for øyeblikket. Rabattkoden er tydeligvis over hele nettet og butikken er sirup (min er på vei!) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) . . . Vet ikke hva den kan brukes til, eller hvordan den programmeres, styres eller hvilke komponenter den består av, men til $25 må den være verdt det Jeg har et gammalt tv-apparat stående. Dersom jeg tar ut elektronikken og skiller det fra resten av kassen så ser det ut som noe skikkelig fancy elektronikk. Da sier jeg som deg: vet ikke hva det brukes til eller hvor. Men du kan få kjøpe den av meg for $25 Til den prisen må det jo være verdt det Endret 4. oktober 2010 av geir__hk Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Bruk rabattkode 2JLP-R4XRT3. Koden er utgått ("expired") allerede. Sikkert mange som sto i kø for å kjøpe. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, har sett det. På tirsdag såg det ut til at de "første" fikk et ordrenummer på rundt 5800, og de siste som fikk kjøpt i går fikk et ordrenummer mellom 7000-8000. Så her har TI tydeligvis solgt et par tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå