Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må alltid ta initiativet til å starte samtaler på msn :(

Gjest anno

Anbefalte innlegg

Gjest In Løøøve

Hei, jeg er en gutt som er forelsket i en jente i Paralell.

Vi begge er 15 år.

Jeg er ikke særlig sosial.

Hvordan bør jeg snakke med henne på Face, hvis IRL ikke er ett alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kan jeg nevne at hun faktisk skriver til meg også (finally) :D Tausheten funket tror jeg. Neste gang vi snakker sammen, skal jeg invitere henne med på noe... Noen som har noe tips ? Tenkte meg faktisk bare en god gåtur, og snakke sammen, men kanskje litt lame ? Begge 2 digger jo skumle filmer, så om noen har en skikkelig skvettefilm som de vet om, så skyt ut :)

Lenke til kommentar
Gjest In Løøøve

Jeg ville ha prøvd å snakke med henne IRL før du snakker med henne på Facebook, så hun ihvertfall har en sånn ca peiling på hvem du er.

Fordi jeg liker henne, og da blir det ett problem. Vet ikke hvorfor det akkurat skal være så vanskelig. Og har hørt at Face først er Pysete.

Og vi går på samme skole.

Lenke til kommentar

Altså, hvis målet er at hun skal like deg tilbake - så må hun jo vite hvem du er. Hvis en random fyr bare starter å prate til en annen kan de fort virke noe spesielt, og for mange creepy.

Få hun til å vite om deg irl først du, så hun vet hvem du er. SÅ kan du prate med jenta.

Anyways, dette blir veldig offtopic. Lag din egen tråd.

Og til TS: Neida. Synes gåtur høres fint ut jeg. Det er en fin mulighet til å bare prate, og bli bedre kjent. De gangene jeg har vært på 'first date' med en jente, er det som regel bare uten å gjøre noe særlig. Være ved noen buttikker, gå rundt og prate, spise osv.

Fungerer glimrende :)

Edit: Så tar du filmen en gang/noen dager etter gåturen. Så går det nok bra skal du se :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Trenger ikke bety noe som helst. Det er selvsagt ikke helt likt, i og med at jeg er mann, men det er en haug med folk jeg gjerne kunne tenkt meg å snakke med, uten at jeg av den grunn starter samtaler med dem. Noen bare er slik. Enkelte ganger er det vel nettopp dem man har mest lyst til å prate med man ikke starter en samtale med. De to forrige som var aktuelle startet jeg i beste fall én av 20 samtaler med, det være seg på MSN, SMS eller telefon.

Ikke legg for mye i det, i alle fall.

Edit: Føltes riktig å endre "gutt" til "mann".

Endret av TheUltimateChilloutFestival2003
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg starter samtaler veldig enkelt. Hvis det er noe morsomt som har skjedd på skolen, eller f.eks på facebook, så er det ikke vanskeligere enn å skrive: Hehehe, hvordan greide du det? eller Hehe, så morsomt bilde du har på facebook. Også føres samtalen videre automatisk... Noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...