bayramdogan1 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Forsøker å spille Football Manager 2010. Får feilmelding "fm.exe ikke et gyldig win32-program". Noen som vet hvorfor og hvordan jeg får fiksa det, tipss??? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Forsøker å spille Football Manager 2010. Får feilmelding "fm.exe ikke et gyldig win32-program". Noen som vet hvorfor og hvordan jeg får fiksa det, tipss???Sikkert fordi du har en krækka, ulåvlig, infisert, skadelig versjon nedlastet fra et mørkt sted som oppegående individer ikke nevner ved navn/url Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mulig .exe-filen er 64bit fil? Lenke til kommentar
bayramdogan1 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Mulig .exe-filen er 64bit fil? Hvordan får man sjekket det? Jeg har spillet på CD. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Mulig .exe-filen er 64bit fil? Hvordan får man sjekket det? Jeg har spillet på CD. Du får ikke opp noe valg under installasjonen om du vil installere det som 32 eller 64bit? Kjører du 32bit av operativsystemet ditt forresten? Lenke til kommentar
bayramdogan1 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Mulig .exe-filen er 64bit fil? Hvordan får man sjekket det? Jeg har spillet på CD. Du får ikke opp noe valg under installasjonen om du vil installere det som 32 eller 64bit? Kjører du 32bit av operativsystemet ditt forresten? Har ingen peiling, er ikke ekspert når det gjelder pc'er akkuratt Mulig å få sjekket ut det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå