Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Heihei.. jeg har kjent en gutt i snart over 2 år nå, og i det siste har vi vært mere sammen. Men rett på sak, denne gutten da... hver gang jeg ikke er med han, så holder jeg nesten på å gråte fordi jeg kanskje savner han? Følelsene mine er så sinnsykt opp og ned og, blandet og forvirrende. Jeg begynner å lure på om jeg begynner å like denne gutten... men samtidig, så tenker jeg at jeg ikke er så into å kysse han liksom. Så bilde av han med exbestevenninnen min her om dagen, og da begynte jeg å bli sjalu og begynte å felle noen tårer. Wtf.... han har også gitt uttrykk for at han syntes jeg er pen, og når vi er sammen, så pleier han å spørre om jeg vil bli med hjem til han å sove over. så vi har sovet sammen noen få ganger, men KUN det og ikke noe mere. Hva mener han med dette? Jeg har liksom ikke "kjærestefølelser" for han, men samtidig så hender det at jeg dagdrømmer om vi to er i lag og holder hverandre i hånden osv... men hvorfor i all verden er jeg redd for å miste han da? Og gråter når jeg savner han? Hva skal jeg gjøre... noen som har opplevd slike forvirrende følelser som dette før? Dette ble sinnsykt rotete, sorry... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er vel ganske åpenlyst at du har følelser for gutten, om du dagdrømmer om at dere er sammen og holder hender? Og hva han mener med at du skal sove hos han, kan bety fler ting. Enten vil han i buksene dine. Eller så vil han bare ha en å sove med. Eventuelt, fordi han også har følelser, og derfor alle alternativene kombinert. 2 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har liksom ikke "kjærestefølelser" for han... Kan du beskrive hva du legger i kjærestefølelser.. Lenke til kommentar
Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 jeg har ingen følelser for han, og kan egentlig ikke se for meg at vi ligger i sengen og koser med hverandre, er ikke noe into det. men samtidig er jeg redd for at jeg mister han og han finner seg en ny... :S Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Er det to personer som skriver her? En som skriver første halvdel av setningene, og en som skriver siste halvdelen av setningene? Edit, la til litt: jeg har ingen følelser for han, og kan egentlig ikke se for meg at vi ligger i sengen og koser med hverandre, er ikke noe into det. Fair enough. Så du har ingen følelser overhodet? Du hadde vært likegyldig om han lå med en annen jente, eller rota med en rett forran ansiktet ditt? men samtidig er jeg redd for at jeg mister han og han finner seg en ny... :S Her motsier du deg selv, egentlig. Du har ikke følelser for han, men er redd for at han skal finne en annen jente? Jeg ser ikke helt logikken her. Eventuelt så er du veldig todelt, og vet ikke helt hva du vil. En annen mulighet er også at du er i denial. Endret 4. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, det er jeg som har skrevet begge Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg var ironisk. Det jeg prøvde å si er at du motsier deg selv i étt og samme innlegg. Noe som gjør det vanskelig for meg å si noe som helst nyttig. Derav ironien. Lenke til kommentar
Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hadde jeg fått vitet at han lå og koste med en annen, hadde jeg gråtet. Jeg vet ikke hva vil med denne tråden, trengte bare å lufte tankene litt.. er bare sinnsykt forvirret og frustrert som du sikkert skjønner Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Joda, det er forståelig. Men ut i fra det du sier, så virker det som du har ganske sterke følelser for gutten egentlig. Men dette benekter du jo samtidig. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 som alle andre på den alderen så vil han SANSYNLIG bare ne i buksene dine. men når det er sagt så er det ganske åpenbart at du liker han på en måte? er jo en ca 25% for at han liker meren en bare det han ser. men ut av erfaring så må jeg som gutt på 15 si at det er mest sansynlig at han prøver og utnytte deg for sex... personlig vil jeg aldri synket til det nivået. men det er vist mange på min alder og oppover som bare er ute etter en ting. men jeg KAN jo ta FEIL vilket jeg håper for din skyld. good luck Lenke til kommentar
Gjest Mann Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du er forelsket og vil ha ham for deg selv, Tror problemet ditt kan være at du syns han er fin på innsiden, men ikke på utsiden. Eller at han ikke er så pen å se på som venninnene dine vil at typen din skal være, og derfor at du er redd for at de skal le av deg. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Joakim. Hva får deg til å påstå at han kun vil i buksene på jenta? Alder alene er vel noe tynt for å kunne trekke en slik konklusjon? Edit: Må nesten si meg enig med gjesten over meg her. Endret 4. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 som alle andre på den alderen så vil han SANSYNLIG bare ne i buksene dine. men når det er sagt så er det ganske åpenbart at du liker han på en måte? er jo en ca 25% for at han liker meren en bare det han ser. men ut av erfaring så må jeg som gutt på 15 si at det er mest sansynlig at han prøver og utnytte deg for sex... personlig vil jeg aldri synket til det nivået. men det er vist mange på min alder og oppover som bare er ute etter en ting. men jeg KAN jo ta FEIL vilket jeg håper for din skyld. good luck Jeg kjenner gutten jævlig godt, og han utnytter meg absolutt ikke på den måten der! Det er flere "tegn" som viser at han ikke utnytter meg, nei, jeg er ikke naiv, men takk for at du svarte uansett Lenke til kommentar
Gjest j18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du er forelsket og vil ha ham for deg selv, Tror problemet ditt kan være at du syns han er fin på innsiden, men ikke på utsiden. Eller at han ikke er så pen å se på som venninnene dine vil at typen din skal være, og derfor at du er redd for at de skal le av deg. Det er flere av mine venner som syntes han er fin osv, og jeg er delvis enig i det selv, men ja, jeg vil ha han for meg selv, men samtidig så er jeg ikke forelsket i ham. Følelser kan helvetes forvirrende til tider, ja! :/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gi det litt tid du. Kan være at det hjelper stort å ta det opp med han. Lenke til kommentar
Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gi det litt tid du. Kan være at det hjelper stort å ta det opp med han. Ja, jeg får vel det. Jeg har tenkt til å snakke med han om dette, men hva skal jeg si da? Jeg er ikke så flink ta opp mine følelser med personen det gjelder... Jeg er litt redd for at jeg vil "miste" ham hvis han får vite om mine følelser, men jeg må vel bare hoppe i det.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da sier du det. At du ønsker å ta det opp med han, da det har plagd deg litt i det siste. Hører hva han tenker om saken, hvordan han føler det. Så legger du gjerne litt ekstra vekt på at du ikke ønsker at det skal ødelegge noe vennskap - men at du følte du måtte si det, da det plaget deg såpass mye. Han blir nok neppe skremt vekk. Snarere tvert imot. At du tør å være åpen mot han, gjør at han lettere stoler på det - og derfor neppe drar noe sted. Det at han har tilbudt deg å sove hos han et par ganger, viser jo dessuten at han liker dittnærvær. Så det at han bailer, tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg har gått på den smellen flere ganger; Jeg tør ikke å ta initiativ, så ender det opp med at vi blir gode venner, hun finner seg en type og jeg blir lei meg. Tro meg, han vil mer enn at dere er venner, og tydlgvis gjør du også det. Ellers hadde du ikke åpnet denne tråden. Snakk sammen, si hva du egentlig føler. "Jeg har ikke følelser for han", det holder ikke når du gråter. Gråt kommer ikke av seg selv. Underbevissten din har følelser for han. Og du motsier deg selv flere ganger. Endret 4. oktober 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Gjest j18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da sier du det. At du ønsker å ta det opp med han, da det har plagd deg litt i det siste. Hører hva han tenker om saken, hvordan han føler det. Så legger du gjerne litt ekstra vekt på at du ikke ønsker at det skal ødelegge noe vennskap - men at du følte du måtte si det, da det plaget deg såpass mye. Han blir nok neppe skremt vekk. Snarere tvert imot. At du tør å være åpen mot han, gjør at han lettere stoler på det - og derfor neppe drar noe sted. Det at han har tilbudt deg å sove hos han et par ganger, viser jo dessuten at han liker dittnærvær. Så det at han bailer, tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Tusen hjertelig takk for at du gidder å ta deg tid til å svare. Ditt svar gjorde meg noen få kg lettere I hvilken setting skal jeg snakke ut om følelsene syntes du? Lenke til kommentar
Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har gått på den smellen flere ganger; Jeg tør ikke å ta initiativ, så ender det opp med at vi blir gode venner, hun finner seg en type og jeg blir lei meg. Tro meg, han vil mer enn at dere er venner, og tydlgvis gjør du også det. Ellers hadde du ikke åpnet denne tråden. Snakk sammen, si hva du egentlig føler. "Jeg har ikke følelser for han", det holder ikke når du gråter. Gråt kommer ikke av seg selv. Ubevisst så har du sterke følelser for han. Du har motsagt deg flere ganger. Det var kjipt å høre! men forhåpentligvis har du lært av den 'feilen' din =)=) Hvordan går det ann ubevisst, å ha følelser for en person? (retorisk spm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå