Crispin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) To svake avlevering når vi er på full fart fremover, irriterende. Tålig bra så langt. Og akkurat når jeg skreve det kom den sjansen til kypros, griseheldige nå Endret 8. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 flaks at ikke den går inn. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 John Arne gjør rett i å skyte om det ikke finnes andre gode muligheter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 CAREW!)!)=#?I)!? JEJ PØ!JE>R :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 JAAAAAAAA!!! CAREW!!!!! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Nydelig rett og slett, CAREWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ JÆVLA ISKALDT!"#¤%&/ Endret 8. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) "Hva var det jeg sa". Heldigvis tenkte Drillo rasjonelt og valgte Carew, det skal vi være glad for nå. Endret 8. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Endelig putta Carew igjen. Det må være utrolig godt for han og ikke minst for det norske folk Går veien dette Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg skulle akkurat til å poste at hele laget begynte å skuffe litt når blant annet Kypros fikk en sjanse, men så bare leker Carew seg inn foran keepern der og scorer. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er rart hvordan en spiller du slenger mest dritt om scorer. Satt og slang dritt om han i 5 min før han scora. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Flott stream! Herlig angrep. Carew gjør alt rett. Få touch, fin vending, kald i avslutningsøyeblikket. Dette går veien! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 CArew er ikke for gammal ennå! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Det er rart hvordan en spiller du slenger mest dritt om scorer. Satt og slang dritt om han i 5 min før han scora. Satt å lurte selv hvorfor han startet i stedet for moa, tenkte at han ikke bidro med mye utenom sitt store "presence" på topp. Grei omgang Flott gjeng med norske piker på tribunen! Endret 8. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Rått mål. Var sikker på at han skulle bomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå