Latias Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Haha, Huseklepp drev og jublet. Var den inne? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det så litt sånn ut, men umulig å si for meg uten en reprise. Denne dommeren er jeg redd kommer til å påvirke kampen mye. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Dårlig vinkel de viste reprisen fra. Vanskelig å se om hele ballen var inne. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den der var inne! Både dommern og sidedommerne må ha røyka et eller annet de fant i en søppelkasse utenfor stadion. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den var vel inne, han stod jo langt inni målet og redda. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den så da vitterlig ut som den er inne. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det så litt sånn ut, men umulig å si for meg uten en reprise. Denne dommeren er jeg redd kommer til å påvirke kampen mye. Dommeren virker ikke helt habil spør du meg. Hater slike.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Ja den så soleklar ut nå jeg så det en gang til. Nei denne kampen tror jeg ikke går veien, selv om vi leder. Vi får nok minst et straffe i mot. Det føles som just one of those days. Endret 8. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva skjedde? Norge fikk et mål annulert??? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva skjedde? Norge fikk et mål annulert??? Det er litt som Englands mål i VM. Den var inne men sidedommern fikk det ikke med seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva skjedde? Norge fikk et mål annulert??? Det er litt som Englands mål i VM. Den var inne men sidedommern fikk det ikke med seg. Yuck La oss alle håpe at Norge vinner i det minste. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Forsatt ikke helt 100% om den var inne, men det så virkelig sånn ut. Utrolig surt viss det var tilfelle. Frispark i gunstig posisjon nå! Det ble litt småflaut, prøver å etterligne Ronaldo men er ikke i nærheten desverre. Fant en dårlig stream uten kommentator, virker som litt av ei heksegryte på denne streamen. !!! Der burde vi vært 2-0 opp§!"#¤%&/ Endret 8. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dette må jo bli seier! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Carew bør skaffe seg større sko. Nesten så at han styrte den i mål. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Makan til blinde dommere skal man lete lenge etter. Soleklart frispark. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Scoret dette laget 4 mål mot Portugal?! :!: Drillos leker! Edit: Til og med Carew får frispark i dag... Endret 8. oktober 2010 av bruno99 1 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Rimelig håpløs kamp så langt av dommeren. For bare håpe han ikke dømmer like elendig i en skikkelig viktig situasjon. Kaptein og nr 9 på kypros er ei rotte, to ganger har han lurt dommeren i duell med riise og fått frispark. Endret 8. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Drillo: Faen as, ett sted går grensen! Tror den var til dommeren. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vi er overlegne. Men det er litt hawaii takter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå